اخبار بورس

ثشاهد بورس | این سهامدار ۱۹ میلیون سهم فروخت!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامتو این روزا توجه به یکی از نمادهای پرمعامله در بازار تبدیل شده و در رسانه ها و فضای مجازی بسیار مطرح شده است. این نماد در روز شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ در زمره نمادهای خوش عملکرد قرار گرفت.

در این مقاله به بررسی پنل ساشهد می پردازیم. نمادی که با معرفی پول واقعی در بازه های زمانی مختلف همواره یکی از نمادهای برتر بوده است.

نماد چهاردهم با صف خرید طولانی

سمبل توجه یکی از نمادهایی بود که بیشترین رشد قیمت را داشت. قیمت آخرین معامله این نماد با رشد ۶.۹۹ درصدی به ۱۷۴۵ تومان رسید و قیمت پایانی نیز با رشد ۵.۶۴ درصدی در قیمت ۱۷۲۳ تومان به کار خود پایان داد.

این افزایش قیمت باعث شد توجه نشستن در صف خرید نسبتا متراکم، بنابراین ارزش صف خرید ۴.۲ میلیارد تومان بود. این صف خرید باعث می شود توجه به ۱۴ اصلی نماد صف خرید متراکم تبدیل شود

حجم معاملات ساشاهد در روز شنبه ۸۴.۴ میلیون سهم بود که در مقایسه با میانگین حجم معاملات ماهانه ۴۱.۲ میلیون سهم تقریباً حجم قابل توجهی است.

پنجمین نماد با بیشترین ورودی پول واقعی

یادداشت مهم توجه پول واقعی بود دیروز توجه ۲۳ میلیارد تومان هجوم پول واقعی وجود داشت که این نماد را به پنجمین نماد با بیشترین هجوم پول واقعی تبدیل کرد.

نگاهی به فاصله سه ماهه ورود پول واقعی نیز نشان می دهد که سشاهد همواره یکی از ۲۰ نمادی بوده است که بیشترین ورودی پول واقعی را داشته است. تصویر زیر گواه این موضوع است. میزان واقعی دریافتی در ساشاهد در هفته ۲۳.۸ میلیارد تومان، دو هفته ۷۷.۷ میلیارد تومان، ماه ۱۲۰.۸ میلیارد تومان و سه ماه ۱۹۴.۵ میلیارد تومان بوده است.

این سهامدار ۱۹ میلیون سهم فروخت!

نکته قابل توجه در ساشاهد نیمکت نشینی است دی به عنوان یکی از سهامداران اصلی خود اقدام به فروش سهام خود در این نماد می کند. در روز دوشنبه بانک دی او ۱۹ میلیون سهم از ساشاد را فروخت که عدد قابل توجهی است.

نمودار زیر توسعه سهامداری بانک را نشان می دهد دی در توجه نشان می دهد. همانطور که می بینید، نیمکت دی از ۸ آذر در ۷ آذرماه (از فردا معاملات آغاز می شود) تعداد سهام از ۱۹۹ میلیون سهم به ۱۲۷ میلیون سهم افزایش یافت و این نشان می دهد که بانک در این مدت دی او ۷۲ میلیون سهم از ساشاد را فروخت. حدود ۲۷ درصد از این سهام در اختیار بانک است دی روز شنبه فروخته شد که رقم قابل توجهی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا