ورزشی

جانشین علیرضا بیرانوند کیست؟

مهرشاد اسدی، دروازه بان سوم پرسپولیس که مانند رفیعی از ابتدای فصل گذشته در جمع سرخ پوشان حضور داشت، حالا دروازه بان دوم تیمش محسوب می شود.

این دروازه بان ۲۳ ساله قائمشهری در برخی از بازی های نیم فصل در حالی نیمکت نشین شد که پرسپولیس بازیکن کم داشت و یحیی از سه دروازه بان در لیست تیمش سود می برد ضمن اینکه در نیم فصل دوم نیز نیمکت نشین بود. فصل

حالا با مصدومیت بیرانوند دوران جدیدی برای این دروازه بان جوان آغاز شده و می تواند چندین بازی متوالی را از روی نیمکت آغاز کند.

اسدی در نیمه دوم دیدار مقابل مس رفسنجان که هفته گذشته به عنوان دیدار تدارکاتی برگزار شد به میدان رفت و گلی به ثمر نرساند. او هم مانند رفیعی در بازی های دوستانه حضور داشته است که البته تعداد آنها زیاد نبوده و بازی رسمی برای پرسپولیس انجام نداده است.

از مدت ها قبل و زمانی که بیرانوند به پرسپولیس پیوست، دروازه بان دوم این تیم همیشه مهم بوده است، اما حالا و در شرایطی که دروازه بان سرشناسی در لیست قرمز دیده نمی شود، اسدی دروازه بان دوم محسوب می شود. تیمش و ممکن است شانس حضور در آن را داشته باشد در صورت لغزش زیاد باید از او نیز استفاده شود.

نکته اینجاست که اسدی در تمرینات و بازی های دوستانه تیمش نیز خوش درخشیده و همواره مورد تمجید کادر فنی و مدیران باشگاهش بوده است. این در حالی است که هم تیمی های نام آشناتر و خود بیرانوند همواره مانند رفیعی از این دروازه بان حمایت کرده و مورد اعتماد دروازه بان ملی پوش پرسپولیس قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا