ورزشی

جان باختن فوتبالیست اروگوئه‌ای بعد از بیهوشی در مستطیل سبز/ ویدئو

باشگاه ناسیونال اعلام کرد خوان آزکوئردو، فوتبالیست اروگوئه ای که هفته گذشته پس از ضربان نامنظم قلب درگذشت، درگذشت. این بازیکن ۲۷ ساله در جریان بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا لیبرتادورس مقابل سائوپائولو در ورزشگاه مورومبی برزیل از هوش رفت و تحت درمان قرار گرفت.

باشگاه ناسیونال در ایکس نوشت: با عمیق ترین اندوه و شوک، درگذشت بازیکن محبوبمان، خوان ازکوئردو را اعلام می کنیم. این ضایعه را به خانواده، دوستان، همکاران و عزیزان وی تسلیت می گوییم. کل باشگاه ملی عزادار فقدان جبران ناپذیر او هستند.

به گزارش گاردین، الخاندرو دومینگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیز با تسلیت به خانواده و دوستان این فوتبالیست اعلام کرد که فوتبال آمریکای جنوبی در ماتم است.

آزکوئردو پنجشنبه گذشته پس از غش در زمین فوتبال به بیمارستان آلبرت انیشتین منتقل شد. بیمارستان اواخر روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که این فوتبالیست دچار “ایست قلبی” شده است.

پزشکان بیمارستان روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفتند که فشار داخل جمجمه او افزایش یافته است و از روز دوشنبه تحت مراقبت‌های ویژه است.

لیگ دسته اول و دوم فوتبال اروگوئه به دلیل نگرانی در مورد سلامت آزکوئردو در آخر هفته به تعویق افتاد. بازیکنان سائوپائولو نیز در دیدار مقابل ویتوریا پیراهن هایی را برای حمایت از فوتبالیست اروگوئه به تن کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا