فرهنگ و هنر

جان صابر ابر بازیگر معروف سینما در خطر است؟! :: افق میهن

جان صابر ابر بازیگر معروف سینما در خطر است! چه کسی می خواهد این بازیگر را بکشد؟

به گزارش افق میهن، صابر ابر بازیگر سینما با انتشار پستی از ناامن شدن امنیت شخصی جان خود و اطرافیانش خبر داد.

صابر ابر با انتشار پستی نوشت:

امنیت شخصی جان من و اطرافیانم به دلیل حضور یک متجاوز (BB) در چند سال اخیر ناامن بوده است که در ماه ها و روزهای اخیر به دلیل تعدد محکومیت های کیفری صادر شده علیه وی به اوج خود رسیده است. قوه قضائیه و با توجه به اینکه اکنون این فرد با قرار وثیقه تا صدور حکم کیفری بعدی آزاد است. وی همچنین از سایر اقدامات از جمله ضرب و جرح، تهدید به پرتاب اسید، تهدید به آدم ربایی و بردن او به گونی و اقدام به آدم ربایی، استخدام کلاهبردار و زورگویی و نشر اکاذیب در هوا مبرا است. مجازی و غیره مطیع نیست.

مزاحمت در فضای مجازی و تهیه غذای کثیف دروغ با اکانت های جعلی و برای صفحاتی که هویت آنها مشخص است (تا امروز به آنها پول نداده ام چون در شأن من و شما نیست) و نان خود را شبانه روز از تولید جعلی به دست می آورند. اخبار خام که با این حواشی کثیف می توانند به اعتبار حرفه ای افرادی در میان بخشی از جامعه که از کل ماجرا خبر ندارند لطمه بزنند غافل از اینکه هیچ چیز پنهان نیست و جامعه بسیار بیشتر از آن آگاه است.

برای من فقط حفظ امنیت شخصی ام مهم است، نه به عنوان یک بازیگر، بلکه فقط به عنوان یک شهروند. تا امروز از این اطلاعیه خودداری کردم تا نگرانی به جامعه تزریق نکنم! اما با اتفاقات اخیر مطمئنم باید راهی برای تحویل اراذل و اوباش و همدستان به قانون پیدا کرد. امیدوارم این یادداشت شروعی برای توقف این جریان باشد.

با توجه به این مقاله، علناً اعلام می کنم که اگر حادثه یا تهدیدی در زندگی شخصی من توسط شخصی ایجاد شده باشد، تنها توسط یک نفر است که وکلای من و اطرافیانم او را به خوبی می شناسند.

از همین جا از همه مسئولین مربوطه تقاضای کمک و حمایت دارم تا شاید با اعلام و محکومیت اینگونه افراد مخل سلامت جامعه، درس عبرتی برای دیگران باشد. صحبت های اینجانب مشغول سیر مراحل قانونی از دادگستری و پلیس امنیت تهران است که پس از کسب مجوز از «رای مراجع قضایی، عکس و هویت آن فرد را منتشر خواهم کرد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا