اخبار اقتصاد ایران

جایزه باران آیگپ در شهرآورد صد و چهار :: افق میهن

علاقه مندان به فوتبال می توانند با شرکت در مسابقه پیش بینی بازی پرسپولیس و استقلال در IGP یکی از برندگان یک گوشی هوشمند یا بسته اینترنتی باشند.

به گزارش روابط عمومی IGP، تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، چهارشنبه چهارم مهرماه از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرویس پیش بینی ورزش در IGP یکی از محبوب ترین بخش های این پیام رسان ایرانی است که همواره مورد استقبال کاربران IGP قرار گرفته است.
به گفته کارشناسان فوتبال، دیدار پرسپولیس و استقلال یکی از حساس ترین دربی های قاره آسیا است که توجه اهالی فوتبال را به خود جلب می کند.

IGP در آستانه یکصد و چهارمین دربی پایتخت جوایز ویژه ای را برای شرکت کنندگان در مسابقه پیش بینی این بازی در نظر گرفته است.

کاربران IGP می توانند از دوشنبه ۱۱ مهر با ورود به جزیره (سرزمین خدمات IGP) در قسمت شهربازی این مسابقه مهم را پیش بینی کنند. فرصت شرکت در این مسابقه تا دقیقه ۷۵ بازی خواهد بود و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه بازی، شرکت کنندگان علاوه بر کسب امتیاز، در قرعه کشی جوایز ارزنده IGP نیز شرکت خواهند کرد.

هواداران فوتبال با پیش بینی درست نتیجه این مسابقه می توانند یکی از برندگان ۳ گوشی سامسونگ گلکسی باشند. A55یا ۱۰۴ بسته اینترنت ۷ گیگابایتی.

علاقه مندان به ورزش برای شرکت در نظرسنجی و مسابقات پیش بینی IGP و همچنین تماشای زنده مسابقات ورزشی و همچنین بهره مندی از سایر امکانات و قابلیت های پیام رسان IGP این نرم افزار ایرانی را از بازارهای داخلی (بازار، مایکت و …) خریداری کنند. یا مستقیم وجه با مراجعه به igap.netاپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا