بانک و بیمه

جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک سینا اعطا شد

به گزارش ایران تحلیل، به نقل از بانک سینا در چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران بانک ها، شرکت ها و مدیران اجرایی حوزه مدیریت مالی در اجلاس سران کشور برگزار شد. تالار، با ارزیابی هیئت داوران، بانک سینا با عملکرد موثر یک ساله و مدیریت مالی عالی، وی را قادر به دریافت نشان ملی مدیریت مالی ایران در سطح سه ستاره دانست.

بر اساس این گزارش، جایزه ملی مدیریت مالی ایران با هدف حمایت از مدیریت حرفه ای مالی در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها به انجام خودارزیابی و شناسایی نقاط قوت و ضعف اعطا می شود. نیاز به بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و اقدام حرفه ای، معرفی و ارزش گذاری شرکت ها و سازمان های برتر و … و همچنین ایجاد بستری برای ارتقا و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های مشارکت کننده و ارائه فرصتی برای تبادل موفقیت آمیز تجربیات بین مدیران مالی.

این جایزه توسط وجیلا زارع مدیر مالی بانک سینا به نمایندگی از بانک دریافت شد.

لازم به ذکر است بانک سینا در اولین سال اجرای طرح کسب و کار استراتژیک از طریق طراحی یک برنامه مالی موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران، یکی از گواهی های افتخاری این بانک در حوزه مالی، سامانه در مطابق با استانداردهای مالی و برنامه ریزی صحیح برای اجرای بهینه. این یکی از نتایج رویکردهای تحول آفرین بانک سینا در اجرای موفق این پروژه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا