اخبار بورس

جایگاه ویژه داتام” در میان شرکت های تابعه بانک ایران زمین

در جلسه معارفه گروه مالی دیتام اشاره شد؛

مدیرعامل گروه مالی دیتام در نشست خبری و جلسه معارفه گروه مالی دیتام گفت: گروه مالی دیتام در بین شرکت های تابعه بانک زمین ایران و هلدینگ توسعه داتم تجارت جایگاه ویژه ای دارد به این ترتیب تمامی فعالیت های مالی در حوزه بازار سرمایه توسط این منصوب به گروه انجام شد.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلعباس فارسی، رئیس گروه مالی دیتام گفت: گروه مالی دیتام جایگاه ویژه ای در بین شرکت های تابعه بانک ایران زمین و هلدینگ توسعه تجارت دیتام دارد. بنابراین کلیه فعالیت های مالی در حوزه بازار سرمایه به این گروه واگذار شد.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی این مجموعه در زنجیره ارزش بانک، استفاده از بازار سرمایه در کنار بازار پول و تامین مالی زنجیره های ارزشی، فعالان و گروه های تجاری است.

مدیرعامل گروه مالی دیتام ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات گروه مالی دیتام سوپرمارکت مالی است. با توجه به حوزه فعالیت شرکت های نمایندگی این گروه از قبیل شرکت های لیزینگ، بورس، کارگزاری و مشاوره سرمایه گذاری، عملاً تمامی نیازهای حوزه های تجاری و فعالیت های طراحی شده برای مشتریان در بخش بازار سرمایه را پوشش می دهد. و سعی در پاسخگویی به نیازهای این گروه دارد

فارسی در خصوص علت عرضه سهام دیتام گفت: عمده ترین دلیلی که گروه مالی دیتام را به عرضه سهام این شرکت ترغیب کرد، واگذاری بانک مرکزی به بانک ایران زمین و ایران در دو مورد اخیر بود که هلدینگ توسعه تجارت دیتام انجام داد. سال ها پیش اعطا کرده بود. این اقدام در راستای قانون رفع موانع تولید است که قرار است از طریق تولید برخی از شرکت ها و واگذاری سایر شرکت ها برای اصلاح ساختار مالی شرکت و عرضه مستقیم از طریق بورس انجام شود. بتواند از عهده این وظیفه برآید و محدودیت ها را برطرف کند. .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا