ترندهای روز

جایگزین سریال هشت و نیم دقیقه در شبکه آی‌فیلم مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سریال هشت و نیم دقیقه ای داستان اجتماعی که این روزها از شبکه آی فیلم پخش شد به زودی به پایان می رسد. آی فیلم اعلام کرد که سریال جدید جایگزین هشت دقیقه و نیم خواهد شد. سریالی که قرار است جایگزین هشت دقیقه و نیم شود را در زیر ببینید.

قرار بود سریال جدید ساعت ۲۲ پخش شود.

آخرین قسمت از مجموعه “هشت و نیم دقیقه” سه شنبه ۱۵ خرداد پخش و مجموعه تلویزیونی «یک غریبه با من است» از چهارشنبه ۱۶ پخش می شود خرداد جایگزین آن خواهد شد.

سریال «یک غریبه با من» به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان محصول سال ۱۳۹۷-۱۳۹۷ است و پژمان بازغی، زنده یاد پرویز پورحسینی، شبنم قلی خانی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، سپیده خودوردی، نگار عابدی و… در این مجموعه تولید شده است. سریال آنها در سریال بازی کرده اند. خلاصه داستان : داستان در دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۶۹ اتفاق می افتد و حول محور شخصیت نساء می چرخد. نیسا برای زوجی به نام های مینو و امیرعلی در شیراز کار می کند و پس از فرار از دست شوهرش برای اینکه بچه را نفروخته باشد با این زوج به مسافرت می رود و تصادف می کنند. امیرعلی می میرد و مینا که باردار است فرزندش را به دنیا می آورد و می میرد. نساء برای زنده نگه داشتن فرزندش مینا را جایگزین او می کند و عروس خانواده امیرعلی می شود.

مجموعه تلویزیونی «یک بیگانه با من است» از چهارشنبه ۱۶ خرداد هر شب ساعت ۲۲:۰۰ پخش و ساعت ۱۸:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد بازپخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا