خودرو

جتا VS5 خودرویی با طراحی شیک و امکانات پیشرفته / آشنایی با خودروی جتا VS5خانوادگی با قدرت و امکانات برتر + فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: جتا VS5 یک کراس اوور SUV با طراحی مدرن و ویژگی های فنی پیشرفته است. جتا VS5 دارای فضای داخلی بزرگ، سیستم های ایمنی پیشرفته و موتور قدرتمند با تجهیزات با کارایی بالا است که آن را به گزینه ای جذاب برای افرادی که می خواهند یک خودروی خانوادگی کاربردی بخرند تبدیل کرده است.

طراحی جتا VS5 وارداتی

تا سال ۲۰۱۹، ۱۲ برند خودرویی تحت مدیریت مستقیم گروه فولکس واگن بودند، از این سال برند جدیدی به نام جتا به سایر زیر مجموعه‌های این شرکت اضافه شد که اکنون سه محصول را در بازار چین عرضه می‌کند. ظاهرا در اواخر سال ۱۴۰۲ شاهد حضور محصولات برند جتا در بازار واردات خودرو ایران خواهیم بود.

جتا VS5 بر اساس پلت فرم MQB گروه فولکس واگن ساخته شده است که زیربنای مدل های دیگری مانند Skoda Karoq و Seat Ateca نیز قرار دارد. علاوه بر این، برخی از اعضای بدنه این خودروها نیز رایج است.

ابعاد بدنه جتا VS5 از نظر طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور به ترتیب ۴.۴۱۹، ۱.۸۴۱، ۱.۶۱۶ و ۲.۶۳ متر است.

کابین و تجهیزات جتا VS5 وارداتی

ویژگی طراحی کابین جتا VS5 خطوط مستقیمی است که یادآور محصولات فولکس واگن است، اما استفاده از پلاستیک خشک و کاهش مواد عایق تفاوت را ایجاد می کند.

مشخصات جتا VS5 وارداتی

جتا VS5 مجهز به موتور ۴ سیلندر TSI است و نیروی خود را از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک از Aisin به محور جلو منتقل می کند.

نکته جالب این است که سیستم تعلیق جتا VS5 به صورت یک محور عقب چند پیوندی طراحی شده است که نسبت به Seat Ateca برتری دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا