ورزشی

جدایی ناگهانی مسن‌ترین فوتبالیست لیگ ایران

لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی و باتجربه که سال ها در فوتبال ایران حضور داشت، در نیم فصل اول به جمع تیم رفسنجان اضافه شد و برای این تیم بازی کرد.

شیمبا که سال گذشته پیراهن مسی را بر تن کرده بود، به دلیل مطالبات گذشته خود از باشگاه رفسنجانی به فیفا شکایت کرد و ضمن محکومیت مسی، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را بست!

پریرا اگرچه از قرارداد امسال مبلغی از مس رفسنجان دریافت کرده بود، اما به دلیل بندهای قرارداد مطالباتی داشت که ۱۵ روز قبل به باشگاه ابلاغ کرده بود. با پایان مهلتی که شیمبا به مس رفسنجان داده بود، مدیران باشگاه پولی به این مهاجم برزیلی ندادند تا او حق فسخ یک طرفه داشته باشد.

پریرا اکنون به صورت یک طرفه قرارداد خود را با مس رفسنجان فسخ کرده و رسما از این باشگاه جدا شده است.

شیمبا که در نیم فصل ۵ گل برای مس رفسنجان به ثمر رساند بهترین گلزن این تیم در این فصل محسوب می شود. قطعا رفتن او شوک بزرگی به مس رفسنجان است و از طرفی باشگاه مس تا زمانی که مطالبات این بازیکن را پرداخت نکند، با توجه به شکایت لوسیانو به فیفا، نمی تواند پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند و بازیکنان جدیدی جذب کند. باید دید واکنش مسئولان مس رفسنجان به فسخ قرارداد یک طرفه پریرا چیست.

من باید بگویم؛ شیمبا از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و به زودی با یکی از آنها برای ادامه فوتبالش در ایران به توافق می رسد تا شاهد حضور مسن ترین بازیکن لیگ برتری هنوز در رقابت های فوتبال داخلی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا