محیط زیست

جدیدترین اخبار بارندگی‌ها در کشور / کاهش دمای هوا در نیمه شمالی

صادق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار افق میهن، با اشاره به آخرین پیش بینی وضعیت جوی کشور گفت: امروز در استان های ساحلی خزر، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، خراسان شمالی، سمنان، شمال البرز و استان های تهران و شنبه علاوه بر این. در استان‌های البرز، تهران، قم، مرکزی، همدان، برخی از نقاط استان‌های اصفهان، یزد و کرمان بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شدت بارندگی روز شنبه در مازندران، گلستان و ارتفاعات مرکزی البرز و روز یکشنبه در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، برخی نقاط یزد، کرمان، اصفهان و روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان جنوبی و جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تصریح کرد: روز سه شنبه در شمال غرب کشور بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و روزهای جمعه و شنبه خلیج فارس و دریای خزر پیش بینی می شود. خشن

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در نیمه شرقی کشور، در مرکز، جنوب غرب و استان های زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران و قم در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک و از جمعه تا یکشنبه کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا