محیط زیست

جدیدترین اخبار هواشناسی ایران برای روزهای آینده / تداوم بارندگی‌ در استان‌های کشور

صادق ضیائیان در گفت و گو با خبرنگار افق میهن با اشاره به آخرین پیش بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می شود. .

وی افزود: روز چهارشنبه در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، روز پنجشنبه در شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان رگبار، رعد و برق، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تصریح کرد: روز جمعه در شمال غرب و گیلان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و روز شنبه در شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی در برخی مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود. اردبیل و گیلان، ابرناکی. رعد و برق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: امروز در شرق کشور برخی از مناطق غرب، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شرق، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روزهای جمعه و شنبه در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی. غرب و برخی مناطق شمال غرب در ساعاتی وزش باد خواهد بود. وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا