فرهنگ و هنر

جدیدترین تریلر موآنا 2 ؛ آغاز یک ماجراجویی خطرناک :: افق میهن

استودیو انیمیشن والت دیزنی تریلر جدیدی از فیلم Moana 2 منتشر کرد.

موانا باید خدمه جدیدی پیدا کند و به جزیره نفرین شده برود. این یک ماموریت آسان نیست، اما موانا دوستان مورد اعتماد خود مانند ماوی را در کنار خود دارد. Moana 2 دارای ماجراهای جدید و موسیقی جذاب است و دقیقاً همان چیزی است که Moana 2016 بود.

تریلر با بازگشت او به جزیره و دیدن دوباره خواهر کوچکترش سیما آغاز می شود. خواهر کوچکتر دلتنگ موانا می شود، اما بعداً متوجه می شویم که آنها فقط ۳ روز است که یکدیگر را ندیده اند. با این حال، موانا با سرنخ های جدید به جزیره ای برمی گردد که توسط خدای تشنه قدرت نفرین شده است. اگر موانا پا به جزیره بگذارد، طلسم را می شکند و مردم را دوباره دور هم جمع می کند. اینجاست که موانا از خدمه می خواهد که با او بروند.

در این سریال شاهد بازگشت ریچل هاوس (مادربزرگ موانا؛ تلا)، تمورا موریسون (پدر موانا؛ اسباب بازی اصلی) و نیکول شرزینگر (مادر موانا؛ سینا) هستیم. Hualalai Chang، David Finn و Rose Matafeo صداپیشه های جدید فیلم در نقش های Manny، Kele و Luto هستند. آهیمای فریزر، شخصیت جدید و مرموز ماتانگی، جرالد رمزی، شخصیت جد موانا; توتای وسا و کلسی لمبرت سودا نقش خواهر کوچک موانا را بازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا