ورزشی

جدیدترین جزئیات از پرونده فساد در فوتبال

هدایت ممبینی پس از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: آقای اصولی سخنگوی فدراسیون به محل برگزاری مسابقات لیگ یک رفتند و به همین دلیل در خدمت شما هستم. در جلسه امروز آقای افشاریان هم حضور نداشت. انشاالله در جلسات بعدی که مسائل دادگاه حل شود حضور خواهند داشت. همه منتظر رای جلسه دادگاه هستیم. او فعلا استعفا داده تا از حاشیه دور باشد و احکام قضایی صادر شود. انشالله بعد از آن فدراسیون فوتبال تصمیم گیری خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران را احضار کرده است، گفت: اطلاعی ندارم. معمولاً ما در جریان این مسائل نیستیم، چون خود مردم را از احضار مطلع می کنند. اگر خبری به دست ما برسد حتما به شما اطلاع خواهیم داد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال و اخبار فراوانی که از این پرونده به گوش می رسد، اظهار کرد: وقتی موضوعی در فوتبال پیش می آید خیلی ها به حق یا ناحق به آن دامن می زنند. شاید اطلاعات ما زیاد نباشد. از مسئولان مربوطه خواستیم اطلاعاتی به ما بدهند تا در جریان باشیم. انشالله وقتی دادگاه به نتیجه رسید به فدراسیون فوتبال هم اطلاع رسانی خواهد شد. در حال حاضر فکر می کنم پرونده در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا