اخبار اقتصاد ایران

جدیدترین نمایش‌های روی صحنه تهران را از دست ندهید! :: افق میهن

جدیدترین نمایش هایی که در سالن های مختلف تهران اجرا شده است برای همه مخاطبان با هر سلیقه ای لذت بخش خواهد بود. نقطه قوت نمایش های تئاتر امسال، داستان قوی و بازی غالب بازیگران است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. اگر به دنبال ساعت‌های هیجان‌انگیز تماشای یک اجرای بی‌نظیر از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون هستید، برای خرید بلیت تئاتر این اجراها و تماشای آن‌ها در کنار خانواده و دوستانتان با ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به جدیدترین برنامه‌های تلویزیونی صحنه در تهران

جدیدترین نمایش های تئاتر روی صحنه تهران

جدیدترین و جالب ترین نمایش هایی که می توانید با آنها انجام دهید خرید بلیط تئاتر اوقات خوشی را با همراهان خود سپری کنید و پیشنهاد می کنیم تماشای آنها را در کنار خانواده و دوستان خود از دست ندهید، برنامه های زیر را شامل می شود.

تئاتر چاپلین

اجرای چاپلین به کارگردانی مهران رنجبر و تهیه کنندگی بهزاد مرادنژاد ۳۱ تیر تا ۲۶ مرداد در سالن تئاتر اصلی روی صحنه رفته است. داستان این نمایش در برزخ می گذرد، جایی که چارلی چاپلین، قهرمان سینمای صامت، در برابر ظلم آدولف هیتلر مقاومت می کند و دموکراسی را تنها راه نجات بشریت می داند. این اجرا به صورت فرمیک بر اساس معماری اپرا و باروک طراحی شده است.

تئاتر تاری

این اجرا که یکی از جدیدترین نمایش های تهران است به کارگردانی محمد برهمانی و نویسندگی پویا صادقی در سالن استاد سارقیان ۱۳ تیر تا ۲۴ مرداد اجرا می شود خلاصه داستان تئاتر تاری این است که کاخی رو به ویرانی را نشان می دهد. همه این کاخ را ترک کرده اند و تنها صاحبان این عمارت عظیم را به جا گذاشته اند. زن و شوهری که سال ها استاد این کاخ بوده اند و حالا با داستان های جالب و قابل تاملی برای مخاطب مواجه شده اند. برای خرید بلیت تئاتر برای این اجرا دریغ نکنید.

تئاتر خط فرضی را شکست

نمایش شکست های فرضی خط به به نویسندگی و کارگردانی رسول کاهانی و تهیه کنندگی سید عماد عامری از ۴ تا ۲۷ مرداد در تئاتر ملک روی صحنه می رود. فرض کنید اگر مادر شما متأسفانه بیمار است و به وسایل پزشکی وابسته است و پزشک توصیه می کند که برای بهبودی بهتر است او را از دستگاه خارج کنید، تصمیم شما چیست؟ با خرید بلیط تئاتر این نمایش و تماشای آن در کنار خانواده و دوستان می توانید مسیر فکری سپاس و قدردانی از خانواده را در ذهن یکدیگر متجلی کنید.

جیب های پر از نان تئاتر

نشان دادن جیب های پر از نان به کارگردانی علیرضا گودرزی و تهیه کنندگی جلال تیموری از ۱۲ تیر تا ۲۴ مرداد در سالن استاد روی صحنه می رود. دیدن عنوان عجیب نمایش و نام ویسنی روی پوستر کافی است تا شما را به خرید هر چه سریعتر بلیط تئاتر وادار کند. این نمایشنامه به معرفی دو شخصیت به نام‌ها می‌پردازد دی‌دی و گوگو می پردازد تا بافته و بافته شود. داستان به گونه ای است که نویسنده شما را به تفکر درباره پرسش های اساسی هستی دعوت می کند.

تئاتر زیگموند

این اجرا که به نویسندگی، کارگردانی و طراحی مهرداد کورش نیا از ۳۱ ساخته شده است تیر تا ۳ شهریور در تالار حافظ اجرا می شود. از این به بعد می توانید برای برای این اجرای زیبا بلیط تئاتر بخرید اقدام کن این اجرا داستان کابوس های وحشتناک آخرین روزهای زندگی زیگموند فروید، فیلسوف و پدر روانکاوی و نظریه پرداز برجسته قرن بیستم را ارائه می دهد. تماشای این اجرای متفاوت به علاقه مندان به زندگی فروید بسیار توصیه می شود.

تئاتر سی و یک رویا

سی و یک رویا به کارگردانی و نویسندگی جواد مولانیا و تهیه کنندگی سپهر صاحبی از ساعت ۱۷ الی ۳۰ مرداد در عمارت نوفل-لوچاتو اتفاق می افتد. سی و یک رویا داستانی است که نشان دهنده رویاهای همه ماست. تمایل به حرکت، صحبت یا سکوت. احمد و مینا هم مثل ما آرزوهای خودشان را دارند. اما چه کسی جرات رفتن و چه کسی شهامت ماندن را دارد؟

تئاتر دختر گاوچران

این تئاتر یکی از جدیدترین نمایش های تهران است که نباید آن را از دست بدهید. نمایش زن گاو به کارگردانی میثم عباسی و تهیه کنندگی محمدرضا کاشانی موحد ساخته می شود. این عملکرد از ۲ مرداد تا ۹ شهریور در تماشاخانه سنگلج می توان آن را تماشا کرد و می توانید همین الان با دوستان یا همسرتان بلیت تئاتر این نمایش را تهیه کنید.

تئاتر مرغ دریایی

اجرای مرغ دریایی به کارگردانی محمد میرعلی اکبری از ۲۸ مرداد در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر برگزار می شود. خلاصه داستان این است که در سال ۱۳۵۶ در بندر پهلوی سابق روابط پیچیده ای بین چند هنرمند تئاتر و سینما شکل گرفت.

اگر شما هم به حوزه سینما علاقه دارید، فیلم در آغوش درخت این روزها مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته استپیشنهاد می کنیم برای در آغوش درخت بلیط بخر همین الان اقدام کن

خرید آسان بلیت جدیدترین اجراهای تهران از سینماتیکت!

اگر به دنبال تماشای اجرای بی نظیری هستید که ساعت ها شما را در خود غرق کند، می توان گفت جدیدترین اجراهای تئاتری که در سالن های تهران روی صحنه رفته اند تا حد زیادی می توانند انتظارات شما را از یک اجرای خوب برآورده کنند. برای خرید بلیت تئاتر جدیدترین اجراهای تهران همین الان به سایت مراجعه کنید cinematicket.org/theater بازدید کنید و در کمتر از چند دقیقه بلیط تئاتر مورد علاقه خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا