فناوری

جذاب‌ترین کمپین جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با جوایزی نفیس

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

اگر در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به اپلیکیشن موبایل من مراجعه کنید و در اولین لیگ پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا همراه اول باشید، «توپ در زمین شماست».

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری موج، تزریق امید، هیجان، شوق زندگی و انگیزه در جامعه یکی از مهم ترین مسئولیت های اجتماعی هر شرکت، بنگاه و غیره در جهت تامین منافع مالی، موثر است. اقداماتی برای حمایت مادی و معنوی از عموم مردم انجام شود.

به همین ترتیب همراه اول همواره تلاش کرده است تا علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات، گام های دیگری در جهت ایجاد امید در جامعه بردارد. یکی از برنامه های مهیج همراه اول در این راستا حمایت از ورزش کشور و این بار راه اندازی کمپین بوده است. توپ در زمین شماست» همزمان با آغاز جام ملت های آسیا به میزبانی قطر، علاوه بر حمایت از ورزشکاران، سعی دارد بستری برای امیدآفرینی در جامعه نیز فراهم کند.

در این کمپین که قرار است به قید قرعه جوایز ارزنده ای به شرکت کنندگان اهدا شود، کافی است در اپلیکیشن “با من” و با استفاده از روش های “پیش بینی نتایج مسابقات” نتایج مسابقات را پیش بینی کنید. «پیش‌بینی قهرمان مسابقات»، «آشنایی با کسب‌وکارهای دیجیتال همراه اول» و «استفاده از خدمات اپراتور» امتیاز کسب می‌کنند که البته در قسمت پیش‌بینی مسابقات، تنوع امتیازات به چندین بخش برای پیش‌بینی هر مسابقه بدون توجه به تقسیم می‌شود. از نتیجه، پیش‌بینی صحیح برد، تساوی یا باخت و پیش‌بینی نتیجه دقیق مسابقات، کمپین و کسب امتیاز، شانس اکثر مشارکت‌کنندگان را برای برنده شدن افزایش می‌دهد.

راه های مختلفی برای کسب امتیاز برای شرکت در کمپین «توپ در زمین شماست» وجود دارد. اگر می خواهید با پیش بینی نتیجه بازی شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید، تا ۲۱ فرصت دارید. بهمن ۱۴۰۲ اپلیکیشن موبایل من را دانلود و نصب کنید و پیش بینی های خود را در قسمت طرح های تشویقی ثبت کنید، گزینه جام ملت های آسیا را ایران تحلیل کنید و رتبه خود را در رتبه بندی کلی شرکت کنندگان تا پایان مسابقات مشاهده کنید.

البته می توان با آشنایی با کسب و کارهای دیجیتال همراه اول (اوانو، فلای تودی، آی بیما، نماوا، با اعتبار دائمی یا خرید بسته های ویژه در اپلیکیشن موبایل من و یا شرکت در مسابقات اینستاگرامی، امتیاز بیشتری کسب کرد.

بدون شک برگزاری کمپین توپ در زمین شما توسط همراه اول یکی از بزرگترین اقدامات در راستای امید آفرینی در جامعه است. این کمپین به گونه ای طراحی شده است که امکان برنده شدن و شریک شدن در لذت انتظار لیست قرعه کشی جوایز برای همه شرکت کنندگان وجود داشته باشد. جوایز کمپین همراه اول در سه سطح تعیین شده است که می توانید با شرکت در این کمپین لذت بردن را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا