ارزهای دیجیتال

جریان ورودی 103 میلیون دلاری به محصولات رمز ارزی

به گزارش ایران تحلیل:






محصولات دارایی دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش قابل توجهی در جریان سرمایه گذاری خواهند بود.



به گزارش ایران تحلیل، صندوق های ارزهای دیجیتال در هفته آخر سال ۱۰۳ میلیون دلار ورودی سرمایه به ثبت رساندند که نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در فضای دارایی دیجیتال است. افزایش جریان ورودی در حالی اتفاق می‌افتد که سرمایه‌گذاران نهادی به دنبال حفظ انتظارات خود از تصویب صندوق قابل معامله بیت کوین (BTC) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هستند.

طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinShares، طی هفت روز گذشته جریان قابل‌توجهی به محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال صورت گرفته است و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در سبز باقی مانده‌اند. پس از ثبت خروج ۱۶ میلیون دلاری در هفته گذشته، گاوهای بازار به دنبال ادامه روندی هستند که از ابتدای ماه آغاز شده بود. جریان ورودی هفتگی بالغ بر ۱۰۳ میلیون دلار بود که دارایی های تحت مدیریت (AUM) کمی بیش از ۵۲ میلیارد دلار بود. در حالی که فعالیت های بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال افزایش است.

بیت کوین عامل اصلی رشد بازار است

بیت کوین با ۸۷.۶ میلیون دلار یا ۸۵ درصد از حرکت های مثبت هفته، بیشترین ورودی ها را به خود اختصاص داده است. بیت کوین در هفته های اخیر همچنان یک دارایی محبوب در بین سرمایه گذاران نهادی بوده است. انتظار برای تایید یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین، سرمایه بیشتری را به این بخش جذب کرده است.

بر اساس چندین تخمین از سوی مدیران صنعت و تحلیلگران صنعت، تصویب صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده احتمالاً چرخه مالی جدیدی را در بازار آغاز خواهد کرد.

به ویژه، این دریچه جدیدی برای صندوق های نهادی برای ورود به بازار ایجاد می کند. به گفته Matrixport، قیمت این ملک می تواند بیش از ۵۰۰۰۰ دلار باشد. در همین حال، تحلیلگران بازار یک حرکت صعودی را برای Bitfinex پیش بینی می کنند.

در حال حاضر، بیت کوین بالای ۴۰۰۰۰ دلار معامله می شود که ۱۶ درصد در ۳۰ روز گذشته و بیش از ۱۵۵ درصد رشد در ۱۲ ماه گذشته داشته است. در نهایت، قیمت بیت‌کوین و جریان‌های نهادی، ماینرها را به سمت افزایش تمرکز بر بهره‌وری سوق داده است.

حفظ روند صعودی در سایر ارزهای دیجیتال

سایر ارزهای دیجیتال نیز سبز هستند. اتریوم (ETH) ورودی ۷.۹ میلیون دلاری را جذب کرده است. Solana و Multiple Assets نیز به ترتیب ۶ میلیون دلار و ۲.۳ میلیون دلار جذب کردند.

از طرفی سولانا با افزایش AUM و حجم معاملات عملکرد خوبی داشته است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا