ورزشی

جریمه میلیاردی استقلال به دلیل پوستر جنجالی

باشگاه استقلال به دلیل انتشار پوستر جنجالی قبل از بازی با خیبر خرم آباد یک میلیارد تومان جریمه شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را به دلیل انتشار پوستر جنجالی قبل از بازی با خیبر خرم آباد یک میلیارد تومان جریمه کرد.

بر اساس رای اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال، پژمان مانداری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به مدت ۲ ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

معاونت رسانه ای استقلال تصویری از قلعه تاریخی شهر خرم آباد را روی پوستر خود قرار داده بود اما نکته عجیب این پوستر تصویر اسب ایرانی است که افسارش در دست کاکوتا ستاره خارجی آبی هاست!

گاف پوستر خیبر به همین جا ختم نشد. حتی فونت نوشتن کلمه خیبر زیر لوگوی باشگاه در این پوستر نیز برای هواداران و مردم خرم آباد تردید ایجاد کرده بود.

این موضوع واکنش مسعود عبدی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد را به همراه داشت به طوری که وی در اینستاگرام خود در قالب انتشار استوری به انتقاد از این موضوع پرداخت.

وی در متن منتشر شده در شبکه های اجتماعی خود نوشت: امیدوارم این توهین به نام باشگاه خیبر که نماد قوم لر در فوتبال ایران است، عمدی نباشد، دوستان عزیز بهتر است هزینه کنید. توجه بیشتر به باشگاه فرهنگیان استقلال و اصلاح اشتباه آنها در اسرع وقت.»

اما واکنش ها به گونه ای پیش رفت که باشگاه استقلال تهران در اطلاعیه ای رسمی عذرخواهی کرد.

در اطلاعیه رسانه رسمی باشگاه استقلال آمده است: در پوستر طراحی شده برای دیدار خیبر خرم آباد و استقلال به دلیل خطای نرم افزاری فونت استفاده شده در لوگوی باشگاه محترم خیبر خرم آباد به اشتباه درج شده است. که پیامی صمیمانه از طرف هواداران است.” از باشگاه فهیم خیبر خرم آباد و مردم شریف خرم آباد پوزش می طلبیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا