فرهنگ و هنر

جزئیاتی تازه از آخرین فیلم مهران مدیری/ «ساعت ۶ صبح» اکران می‌شود؟ :: ایران تحلیل

پروانه نمایش فیلم های مهران مدیری و محمود کلاری صادر شد و احتمالا در ماه های آینده این دو اثر غیر کمدی به همراه فیلم های کمدی جدید اکران خواهند شد.

به گزارش ایران تحلیل، علی اوجی سال گذشته به عنوان تهیه کننده برای حضور در دو فیلم «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری و «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری در چهل و دومین فیلم فجر درخواست داد. جشنواره، اما تنها یکی از آنها «همان تابستان» سال است که مجوز حضور در این رویداد را گرفت.

ایسنا نوشت: فیلم مهران مدیری که یک موضوع داغ اجتماعی را روایت می کرد با وجود پیگیری ها نتوانست در جشنواره حضور پیدا کند چرا که گفته می شد نیاز به اصلاحاتی دارد. با این حال فیلمساز «ساعت ۶ صبح» در روزهای آخر اردیبهشت از سازمان سینمایی پروانه اکران شده است.

در این فیلم بازیگرانی چون: سمیرا حسن پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، مهران مدیری، تینو صالحی، سعید زارعی، منصور نصیری، خیام وقار کاشانی، وحید منتظری، محمد حیدری، مهرو نونهالی، رضا کیانی نژاد، ساقی من عطایی، رزا ، نورآرش چارلی، آزاده سیفی، ساغر رجبی، روژان ایرجی، محسان خداکرمی، میلاد رفعتی، پوریا اصلان، بابک کمانگیر، مریم مشهور، علیرضا اسلام پناه، رکسانا محمدرضا، سارا مری، سیما سرمد، سحر آربین به ایفای نقش پرداختند.

مهران مدیری سال گذشته در فیلم جدید محمود کلاری ایفای نقش کرد که این فیلم نیز اکران شده است. «تابستان همان سال» دومین ساخته مجمود کلاری – سینماگر سرشناس – است که سال گذشته در جشنواره فجر در چند رشته نامزد دریافت جایزه شد و سه سیمرغ بلورین را از آن خود کرد.

جزئیات جدید جدیدترین فیلم مهران مدیری در سینما

علی شادمان، مهرو نونهالی، فریبا نادری، پژمان بازغی و سمیرا حسن پور نیز در این فیلم ایفای نقش کردند.

پروانه نمایش این دو فیلم در روزهای گذشته در حالی صادر و ثبت شده که در ماه های گذشته گیشه سینما کاملاً در اختیار فیلم های کمدی قرار گرفته بود اما اکران درام تاریخی «مست عشق» وضعیت سینماها را تغییر داد. و این امید وجود دارد که اکران فیلم های غیر کمدی تا زمانی که جذاب باشد بتواند مخاطب را به سینما بکشاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا