فرهنگ و هنر

جزئیاتی جدید از حمله به بازیگر سینما + عکس :: افق میهن

“هر چه برای من اتفاق می افتد توسط “بی بی” انجام می شود. این بخشی از یادداشت «صابر ابر» بازیگر سرشناس سینمای ایران در دومین جمعه است. شهریور او این ماه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش افق میهن، مرتضی کلهری وکیل صابر ابر می گوید:

اغتشاشات از جایی شروع می شود که آقای ابر ملکی در خیابان میرزای شیرازی تهران ملکی را از این فرد برای راه اندازی کافه اجاره می کند. با شروع نوسازی متوجه شدیم این فرد به شهرداری و سایر ادارات رفته و اعلام کرده که شریک آقای ابر است. به آقا ابر هم پیشنهاد شراکت داد که آقا قبول نکرد. در طول ماه های بازسازی، مالک بارها از ساختمان بازدید می کرد و باعث ایجاد مزاحمت برای تیم اجرایی می شد.
از سوی دیگر این فرد با گرفتن اسکرین شات و عکس از صفحات مجازی آقای ابر و ارسال آنها به پلیس فتا برای شکایت از آنها به عنوان تاسیس مراکز فساد اقدام به آزار و اذیت آقای ابر و همکارانش کرده است تا بتواند مزاحمت را انجام دهد. به گونه ای دیگر البته این کار نتیجه نداد و برای همه آنها قرار منع تعقیب صادر شد.
چند ماه پیش با ارسال دادخواستی به مراجع قانونی خواستار فسخ قرارداد اجاره شدیم. این فرد پس از دریافت اخطاریه در حالی که آقای ابر در خیابان میرزای شیرازی در کنار خودرویش در انتظار یکی از دوستانش ایستاده بود، ناگهان با چاقو به وی حمله کرد. به صورت و شقیقه آقا ابر زد. دوباره از او شکایت کردیم اما این فرد در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد است.
قبض به شعبه دادگستری فرستادیم که شناسه ودیعه بدهند تا مبلغ اجاره را واریز کنیم. در حالی که منتظر صدور اجراییه بودیم، روز چهارشنبه ۱۰ مرداد، شخصی با تلفن همراه آقای ابر تماس گرفت و گفت که ایشان کارمند پست هستند و بسته ای برای ایشان آورده اند. آقای ابر به آنها گفت که او در موسسه هنری خود است و پستچی می تواند به آنجا برود.
بعدا متوجه شدیم فردی که خود را افسر پست معرفی کرده از ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین بوده و اتفاقاً به محل کار آقای عبر خارج از محدوده کلانتری رفته است که طبق قانون نباید این اتفاق می افتاد. مامور پلیس لباس شخصی بود و ابتدا کارت شناسایی ارائه نکرد و فقط یک برگه سفید را به آقای ابر تحویل داد. در این لحظه این فرد مدام مامور را تحریک به تیراندازی و استفاده از اسپری فلفل می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا