ورزشی

جزئیات ادعای پرداخت رشوه بیرانوند به برخی ارکان باشگاه پرسپولیس

ماجرای علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس هر روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از ماه ها انتظار به محکومیت ۱۹.۵ میلیاردی و همچنین محرومیت ۴ ماهه دروازه بان سابق پرسپولیس رای داد اما بازیکنان پرسپولیس نسبت به این موضوع معترض هستند و معتقدند وی باید محروم شود. زمین های فوتبال به مدت چهار ماه

در شرایطی که اهالی فوتبال در حال بررسی ابعاد حقوقی این رای بودند، ناگهان مصاحبه عجیب علیرضا بیرانوند پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان درهای تازه ای را به روی این پرونده باز کرد.

بیرانوند در گفت و گوی خود مدعی شد ۵ میلیارد تومان به برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رشوه داده است و حالا این موضوع ابعاد جدیدی به این پرونده باز کرده است.

با توجه به اطلاعاتی که از طریق دو منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس و خارج از این باشگاه به دست آوردیم، به نظر می رسد دلال معروفی در این پرونده باز است. او با پرداخت چند سکه به برخی از اعضای مسئول باشگاه پرسپولیس، آنها را متقاعد کرد که تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند را فراهم کنند و برای امضا نزد رضا درویش ببرند. البته اطلاعات ایسنا نشان می دهد که برخی از آن افراد با افشای این موضوع از پرسپولیس اخراج شده اند.

این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس هرگونه ارتباط با ادعای بیرانوند مبنی بر دریافت رشوه را تکذیب می کنند. حال با این شرایط باید همه چیز را به کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال سپرد تا اعضای این کمیته ها با بررسی ابعاد دقیق پرونده و ادعاهای موجود، رای عادلانه ای صادر و با مقصران برخورد شود. مورد

فوتبال ایران ممکن است بارها و بارها درگیر فسخ یک طرفه قراردادها چه موجه و چه غیر موجه باشد، اما اگر آلوده به فسادهایی مانند پرداخت رشوه باشد، سنگ تمام گذاشته نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا