فرهنگ و هنر

جزئیات جدید از قتل یاسمین رحمتی، استاد موسیقی در رشت :: افق میهن

اهالی محله پیربازار اولین کسانی بودند که متوجه جنایت در ویلای مسکونی شدند. می گویند نامزد یاسمین جوان قمی بود که چند سالی در رشت زندگی می کرد.

به گزارش افق میهن، اهالی محله پیربازار اولین کسانی بودند که متوجه جنایت در یک ویلای مسکونی شدند. می گویند نامزد یاسمین جوان قمی بود که چند سالی در رشت زندگی می کرد. یاسمین نیز اهل تفرش بود و از دو سال پیش که برای کار وارد شهر رشت شده بود، ویلا را به صورت سالیانه اجاره می کرد تا اینکه مدتی پیش با جوان قمی آشنا شد و قرار شد با هم ازدواج کنند.

یاسمین رحمتی استاد سنتور دانشگاه تهران بود که دو سال پیش با شروع کار در دانشگاه رشت از زادگاهش تفرش به این ویلا نقل مکان کرد و با نامزدش که قصد ازدواج داشتند در این ویلا زندگی می کرد. ، برای مدتی .
جزئیات جدید درگذشت محمد میرموسوی در بازداشتگاه لاهیجان; عمه متوفی: گفتند بر اثر سکته فوت کرده است
تعدادی از همسایه ها با ورود به ویلا با اجساد غرق در خون یاسمین و نامزدش که به ضرب گلوله کشته شده بودند مواجه شدند. به این ترتیب موضوع به سرعت به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع داده شد و رسیدگی به موضوع وارد مرحله جنایی شد.

در بررسی های بعدی مشخص شد ویلای مسکونی مجهز به دوربین مداربسته نبوده و در اطراف ویلا مشرف به ویلا دوربین مداربسته وجود ندارد، بنابراین هیچ تصویری از عامل یا عاملان جنایت هنگام ورود و خروج از ویلا مشاهده نمی شود. به دست آمده است. پس از بررسی های اولیه، اجساد قربانیان به دستور بازپرس پرونده برای انجام آزمایشات و معاینات لازم به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شدند.

اهالی محله پیربازار اولین کسانی بودند که متوجه جنایت در ویلای مسکونی شدند. می گویند نامزد یاسمین جوان قمی بود که چند سالی در رشت زندگی می کرد. یاسمین نیز اهل تفرش بود و از دو سال پیش که برای کار وارد شهر رشت شده بود، ویلا را به صورت سالیانه اجاره می کرد تا اینکه مدتی پیش با جوان قمی آشنا شد و قرار شد با هم ازدواج کنند.

اهالی همچنین می گویند که هیچ اثری از شکستن شیشه پنجره یا تخریب قفل ورودی ویلا را ندیده اند و قبل از قتل صدای درگیری، فریاد و درخواست کمک را نشنیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا