بانک و بیمه

جزئیات دریافت وام امتیازی بانک مهر ایران

بنابراین گزارش بازار، دارندگان حساب های قرض الحسنه (حساب جاری یا پس انداز) می توانند پس از حداقل یک ماه از نگهداری حساب خود با رعایت قوانین و مقررات جاری بانک، مبلغ موجود مشتری را رعایت کنند. خطوط اعتباری بانک و میزان اقساط ماهانه به صلاحدید شما در راهنمای مشتریان و در نرم افزار موبایل بانک قابل مشاهده است.

در این راستا متقاضیان می توانند با درج در قسمت «محاسبه تسهیلات اعطایی» مبلغ تسهیلات مورد نیاز و نرخ کارمزدها و همچنین توانایی بازپرداخت وام از حداقل مبلغ مورد نیاز برای بهره مندی از وام این بانک مطلع شوند. میزان نرخ ماهانه و انتخاب ماهانه متوسط ​​درآمد مورد نظر. در این راستا نکات زیر برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار مشتریان قرار می گیرد:

۱- مشتریانی که امکان ایجاد میانگین حساب های بالاتر را دارند، می توانند از این امکان بهره مند شوند که این بانک با اولویت دریافت تسهیلات در زمان کوتاه تری نسبت به اخذ میانگین حساب مورد نظر خود (مثلاً ۳ تا ۶ ماه) اقدام کند. .

۲- مشتریانی که امکان ایجاد میانگین حساب های کمتر را دارند می توانند از امکان این بانک بهره مند شوند و با اولویت دریافت تسهیلات در مدت زمان طولانی تری نسبت به میانگین حساب (مثلاً ۷ تا ۱۲ ماه) انتخابی خود اقدام به اخذ .

۳- مشتریانی که توانایی پرداخت اقساط ماهیانه بیش از ۵ میلیون ریال را دارند می توانند با توجه به انتخاب خود با ارائه اقساط کوتاه تری (مثلاً ۱۸ تا ۳۶ ماهه) از تسهیلات این بانک بهره مند شوند.

۴- مشتریانی که امکان پرداخت اقساط ماهانه کمتر از ۵ میلیون ریال را دارند، می توانند به دلخواه با بازپرداخت طولانی تری (مثلا ۳۰ تا ۶۰ ماهه) از قابلیت های این بانک بهره مند شوند.

مثال:

اگر مشتری به مدت ۱۲ ماه به طور متوسط ​​۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در حساب خود کسب کند، می تواند از یکی از امکانات زیر به انتخاب خود استفاده کند:

۱: تسهیلات ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی با بازپرداخت ۱۲ ماهه و کارمزد ۴%
۲: تسهیلات ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی با بازپرداخت ۲۴ ماهه و کارمزد ۴%
۳: تسهیلات ۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی با بازپرداخت ۱۲ ماهه و نرخ کارمزد ۲%
۴: تسهیلات ۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی با بازپرداخت تقریباً ۲۴ ماهه و بدون کارمزد (صفر درصد)

پس از افتتاح حساب (آنلاین) و اطلاع از شماره مشتری خود، می توانید از طریق صفحه محاسبه معدل حساب به صورت آنلاین از میانگین حساب خریداری شده خود مطلع شوید یا در یکی از ۵۰۰ شعبه فعال بانک قرض الحسنه اطلاعات بیشتری کسب کنید. مهر به ایران در سراسر کشور مراجعه کنید.

متقاضی افتتاح سپرده قرض الحسنه در بانک مهر ایران: در این بخش می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعبه، کاملا آفلاین و آنلاین، از طریق نرم‌افزار موبایل بانک سپرده‌گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا