ورزشی

جزئیات سرقت مسلحانه با تفنگ وینچستر از بازیکن استقلال ملاثانی

دیروز بود که خبری مبنی بر سرقت مسلحانه بازیکن استقلال ملاثانی در رسانه ها منتشر شد.

میلاد پاک پرور که سابقه بازی در لیگ هند و فولاد را دارد مورد حمله ۴ سارق قرار گرفت.

در جریان این حادثه خودرو و دو گوشی موبایل این بازیکن نیز به سرقت رفت. پاک پرور که پس از بازی در لیگ هند به ایران بازگشت تا بار دیگر لباس ملاثانی استقلال را بر تن کند، حالا با این اتفاق تلخ و تکان دهنده مواجه شده است.

بیشتر بدانید: سرقت مسلحانه بازیکن استقلال با کلاشینکف

میلاد پاک پرور درباره این اتفاقات و آخرین روند رسیدگی به این پرونده صحبت کرد که در ادامه می خوانیم:

صحبت از این سرقت مسلحانه که گویا در منطقه گلستان اهواز رخ داده است. دقیقا ساعت چند بود؟

بله، البته دقیقاً در منطقه بهارستان این اتفاق برای من افتاده است. حدود ساعت ۱۰ شب بود که برای خرید به سوپرمارکت رفتم.

یعنی شما برای خرید بیرون از خانه بودید و این اتفاق افتاد؟

بله و جالب اینجاست که مجموع زمان بین حرکت و بازگشت من ۱۵ دقیقه هم نبود. تو ماشین بودم و وقتی برگشتم پیاده شدم تا درب گاراژ خونه رو باز کنم. در را باز کردم و در حالی که می خواستم سوار ماشین شوم تا آن را به داخل پارکینگ بکشم، جلوی من ایستادند. یکی از آنها اسلحه وینچستر را روی شکمم گذاشت و دومی در داخل ماشین کلاشینکف را به سمت من نشانه رفت.

چند نفر بودند که دو نفرشان مسلح بودند؟

بعد از اینکه دوربین ها را بررسی کردیم، دیدیم که چهار تا هستند. من اصلا ندیدم آن دو نفر روبه رو بنشینند. دو نفری که عقب بودند یکی پیاده شد و وینچستر را روی شکمم گذاشت و نفر دوم پشت ماشین نشست و کلاشینکف را به سمت من نشانه رفت. نفر دوم که داخل ماشین نشسته بود به نحوی دزد عابر پیاده را پوشاند.

چه چیزهایی را از شما دزدیدند؟

دو تا از موبایل هایم دزدیده شد. یک گوشی آیفون ۱۳ و یک گوشی مدل آنر به سرقت رفت. ماشینی را که تمام مدارکم در آن بود را هم دزدیدند. کارت ملی، کارت بانکی و همه چیز.

ماشین شما چه مدلی بود؟

من دو سه ماه پیش یه ماشین پژو پارس خریدم تقریبا صفر بود. آمده بودند تا ماشین بدزدند. گوشی های من در ماشین بود که آنها را گرفتند. در واقع آش و جایش را با هم گرفتند.

پیگیری پرونده در چه مرحله ای است؟

اتفاقا من تازه از اداره اطلاعات میام. آنها پیگیر هستند و کار خود را انجام می دهند و باید ببینیم چه می شود.

بازم خدا رو شکر که سالم هستی و هیچ اتفاقی برات نیفتاده.

بله دقیقا. یکی از دزدان حتی اسلحه خود را مسلح کرد و صدایش شنیده شد.

ظاهرا گلنگدان را کشیده!

بله دقیقا. با خودم گفتم الان قصد دارد به من شلیک کند که سارق به من گفت: می گویم برو آن طرف و چند بار مرا هل داد. چون در شوک عجیبی بودم مقاومت نکردم و ماشینم را هم دزدیدند و بردند!

آیا آنها صورت خود را پوشانده اند؟

بله، هر دو کلاه و ماسک به سر داشتند و چیزی از آنها مشخص نبود. زمانی که این حادثه رخ داد، متوجه نشدم که دو نفر جلوی آن نشسته اند که پس از بررسی دوربین ها متوجه شدم. ماشین آنها پراید ساعت ۱۱۱ بود. فردی که وینچستر داشت و مرا هل داد سوار پژو پارس من شد و سه نفر دیگر با همان ماشین فرار کردند.

یعنی ممکنه این سرقت با نقشه قبلی بوده باشه؟ تصادفی به نظر نمی رسد که چهار نفر سوار ماشینی می شوند که دو نفر از آنها مسلح هستند.

بله دقیقا. حتی خود پلیس آگاهی به من گفت که این یک سرقت عابر نبوده که ناگهان من را ببینند و بخواهند ماشین را بدزدند.

پس تحت نظر بودی

آره. درست است. پلیس هم گفت که از قبل ردیابی من را انجام داده اند و برنامه ریزی کرده اند. دوربین ها را چک کردند، ماشین دزدها حدود یک ساعت، یک ساعت و نیم دور خانه ام می چرخید و منتظرم بودند.

بازم خدا رو شکر هیچ اتفاقی برات نیفتاد.

دقیقا. خدا را شکر که سالم بودم و تنها بودم و هیچ یک از اعضای خانواده ام در ماشین نبودند. یعنی اگر یکی از خانواده من بود خیلی بد بود.

کمی از وضعیت خود در استقلال ملاثانی بگویید. آخرین بازی خود را هم بردید.

خدا را شکر بازی آخر را مقابل آریو اسلامشهر بردیم. الان در تعطیلات نیم فصل هستیم. البته احتمال کمی وجود دارد که اینجا بمانم. من سال گذشته در تیم برادران چرچیل هند از گوا بودم. من به خاطر خانواده ام اینجا آمدم تا نیم فصل اینجا باشم اما بعید است در استقلال ملاثانی بمانم.

آیا پیشنهادی داری؟

چون تجربه بازی در لیگ هند را دارم از چند تیم پیشنهاد دارم. از لیگ دسته اول هم پیشنهادهایی به من شده است. وضعیت مالی در استقلال ملاثانی خوب نیست و از ابتدای فصل درآمد ما صفر شده است. ما هیچ پولی دریافت نکرده ایم و حتی از جیب خود خرج کرده ایم. آقای حمیدی مالک تیم بنده خداست و همین که بتواند هزینه های تیم را بدهد کار بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا