ترندهای روز

جزئیات شهادت مامور فراجا در آذربایجان شرقی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان از شهادت یکی از ماموران در برخورد با اخلالگران نظم و امنیت شهرستان ملکان خبر داد.

سرهنگ هاشم شفیع اظهار داشت: در آستانه اربعین شهدا، سرهنگ “بهمن مرندی” در ماموریت برخورد ناجوانمردانه با قاچاقچیان به دلیل برقراری نظم و امنیت و برخورد با موانع امنیتی به درجه شهادت نائل آمد.سخنگوی انتظامی استان ادامه داد: سرهنگ شهیدبهمن مرندی» عصر چهاردهم مرداد ماه عمداً توسط خودروی قاچاقچی زیر گرفته شد و صبح امروز به دلیل شدت جراحات با وجود تلاش کادر پزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به همرزمان شهیدش پیوست.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان در پایان تاکید کرد: بی شک نام نیک این شهید بزرگوار برای همیشه در دل مردم و همکاران نیروی انتظامی جاودانه خواهد ماند. زیرا او برای ما رفت تا در امنیت و آرامش زندگی کنیم. لذا این روز را به تمامی مردم عزیز استان آذربایجان شرقی، نیروی انتظامی و خانواده این شهید تبریک و تهنیت عرض نموده و شهید علوی را به احدیت فرا می خوانیم.

باید گفت؛ مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ برگزار می شود. مرداد این ماه در زادگاهش شهرستان بناب برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا