ترندهای روز

جزئیات طرح معافیت این افراد از سربازی اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا جزئیات اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند را تشریح کرد.

جزئیات طرح معافیت این افراد از خدمت سربازی اعلام شد

سردار تقی مهری افزود: ملاک رسیدگی به درخواست سربازان وظیفه اعم از سرباز عادی، سرباز، دانش آموز و… سند رسمی ازدواج، شناسنامه پدر و تاییدیه ثبت احوال است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا خاطرنشان کرد: یگان های خدماتی پس از بررسی و تایید مدارک مربوطه و ثبت ترخیص در سامانه، سربازان واجد شرایط را برای ثبت درخواست معافیت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس+۱۰) معرفی می کنند. .

سردار مهری تصریح کرد: سازمان وظیفه عمومی پس از بررسی و تایید شرایط سربازان ترخیص شده، کارت معافیت صادر می کند و در صورت عدم احراز شرایط، فرد را برای ادامه خدمت به یگان خدمت معرفی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان فراری در صورت داشتن شرایط معافیت پس از معرفی به یگان خدمتی و بررسی مدارک می توانند از یگان ترخیص شده و نسبت به دریافت معافیت مذکور اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: همچنین مشمولان متاهلی که مشمول معافیت نیستند می توانند از ۳ ماه کسر خدمت برای فرزند اول، ۴ ماه کسر خدمت برای فرزند دوم و ۵ ماه کسر خدمت برای فرزند دوم بهره مند شوند. فرزند سوم علاوه بر ۲ ماه کسر خدمت برای ازدواج. .

سردار مهری یادآور شد: بیش از ۹۰ درصد درخواست های ثبت شده رسیدگی و کارت صادر شده است و سایر پرونده های در حال رسیدگی نیز پس از رفع نقص مدارک توسط مشمولان و انجام استعلامات لازم به سرعت کارت صادر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا