خودرو

جزئیات واردات یک خودرو برای هر ایرانی + فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، معاون وزیر صمت گفت: مردم می توانند با ثبت نام در گمرک و پرداخت هزینه های واردات و گمرک خودرو را ترخیص کنند و در مقررات واردات خودرو نیازی به اخذ کارت بازرگانی نیست. مردم می توانند با علامت گذاری کد ملی خودروها را برای مصارف شخصی وارد کنند. در شروع کار، بسته به شرایط عرضه ارز، یک دستگاه خودرو برای هر نفر مجاز است.

متن آیین نامه واردات خودروهای فرسوده در ۱۰ مقاله منتشر شد

بر اساس این منشور، اشخاص حقیقی می توانند در چارچوب این منشور و ضوابط افتتاح حساب و معدل ارزی اعلامی از سوی بانک مرکزی مشروط به دریافت گواهی پلیس مبنی بر سرقت نشدن خودرو، اقدام به واردات خودرو کنند. از کشور مبدا.

همچنین اشخاص حقیقی فقط برای مصارف شخصی می توانند خودرو وارد کنند و مشمول عدم امکان تسلیم خودروهای وارداتی تا ۵ سال از طریق ثبت آماری و رعایت سایر ضوابط مقرر می باشند.

منابع ارزی این اساسنامه، بر اساس ضوابط ارزی بانک مرکزی، از مبدأ ارز حاصل از صادرات کالا و خدمات، سرمایه گذاری خارجی با اولویت حمل و نقل عمومی (با تایید سازمان سرمایه گذاری خارجی) ) و سایر منابع مورد تایید بانک مرکزی از جمله منابع ارزی ارائه شده است.

سن خودرو در هنگام ورود به کشور بر اساس نماد نوع (سال مدل) خودرو در شماره شناسایی خودرو (VIN) باید بیش از ۳ سال و کمتر از ۵ سال باشد.

واردات خودروهای سواری با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی سی ممنوع است.

واردات خودروهای فرمان راست ممنوع است.

علاوه بر این، گواهی اسقاط برای ترخیص خودرو الزامی است.

خودروهای وارداتی باید اصالتاً ژاپنی یا کره جنوبی باشند و یا در کشورهای اروپایی تولید شوند.

واردات خودرو

واردات خودرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا