بانک و بیمه

جزئیات وام ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی ازدواج در سال ۱۴۰۳

به گزارش ایران تحلیل، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف به رعایت قانون حمایت از خانواده و جوانان و قوانین مربوط به شهدا، قانون حمایت از حقوق معلولان، قانون جهش های دانش بنیان است. تولید، قانون تشکیلات و حمایت از مشاغل و موسسات خانگی موضوع ماده ۷۷، قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه زندانیان بی بضاعت از محل سپرده های قرض الحسنه اعم از سپرده های کوتاه مدت و پس انداز شبکه بانکی (بدون احتساب بانک های قرض الحسنه) پس از کسر سپرده قانونی تا سقف سه میلیون میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تماماً واریز می شود. وام ازدواج، تولد و پیش پرداخت یا خرید یا ساخت مسکن و سایر موارد مندرج در قوانین فوق و از طریق بانک های عامل. (به تشخیص شورای پول و اعتبار) هنگام پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به شرح زیر عمل کنید:

۱. تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (موضوع ماده (۶۸) قانون حمایت از خانواده و جوانان:

۱-۱-۱ وام ازدواج برای هر یک از زوجینی که تاریخ ازدواج آنها بعد از اول دی ماه ۱۴۰۱ باشد، سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال با مدت بازپرداخت ۱۰ سال می باشد.

۱-۲ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوجین زیر ۲۵ سال و زوجین زیر ۲۳ سال به مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا