فرهنگ و هنر

جزئیات ورود لزینگ عصر اعتماد به فرابورس


افق میهن –

در نشست خبری شرکت واسپار عصر اعتماد که در سالن کنفرانس هتل قلب تهران برگزار شد، این شرکت از آغاز پذیره نویسی سهام خود در بورس ایران تا پایان تیرماه خبر داد.

در این جلسه علاوه بر مدیران شرکت واسپار عصر اعتماد، مدیران گروه مالی اعتماد، شرکت مادر تخصصی این شرکت که در فرابورس نیز حضور دارد، حضور داشتند و طی آن جزئیات این پذیره نویسی مورد بررسی قرار گرفت. در اختیار عموم قرار داده است.

۴۰ درصد از سهام لیزینگ اعتماد پذیره نویسی می شود

محمدحسین فهیمی، رئیس هیئت مدیره گروه مالی اعتماد در این جلسه گفت: در راستای تکمیل زنجیره خدمات گروه مالی اعتماد، بحث تاسیس شرکت لیزینگ در قالب سهام عام در خصوص یک شرکت لیزینگ مطرح شد. سال گذشته و با توجه به اینکه هدف گروه مالی اعتماد داشتن شرکت‌های بزرگ و سهم بزرگ بازار از هر صنعتی است، گروه لیزینگ اعتماد با سرمایه اولیه هزار میلیارد تومان مجوز فعالیت را از این شرکت دریافت کرده است. بانک مرکزی از این سرمایه اولیه هزار میلیارد تومانی، ۶۰ درصد توسط گروه مالی اعتماد و ۴۰ درصد مابقی در بازار سرمایه تامین می شود.

اشتراک عصر اعتماد تا پایان تیرماه آغاز می شود

اصغر قربانی نایب رئیس هیئت مدیره گروه مالی اعتماد درباره جزئیات پذیره نویسی سهام شرکت لیزینگ اعتماد گفت: سرمایه ثبتی شرکت لیزینگ اعتماد یک هزار میلیارد تومان در قالب ۱۰ میلیارد سهم خواهد بود. ۱۰۰ تومان که ۴۰۰ میلیون سهم آن در فرابورس پذیره نویسی می شود.»

وی ادامه داد: صورتحساب ثبت شرکت لیزینگ اعتماد تا پایان تیرماه منتشر و در اختیار عموم قرار می گیرد و پیش بینی می کنیم در همین مدت پذیره نویسی سهام به طور کلی طبق برنامه زمان بندی انجام شود.قربانی در تکمیل جزئیات پذیره نویسی سهام شرکت لیزینگ اعتماد گفت: سقف در نظر گرفته شده برای تعداد سهام قابل پذیره نویسی در روز اول عرضه معادل ۲۰۰ هزار سهم به ارزش ۲۰ میلیون تومان به ازای هر سهام واقعی و واقعی خواهد بود. کد حقوقی که البته در اطلاعیه فرابورس نهایی خواهد شد. تبدیل شد.”

قربانی گفت: برنامه ریزی ما برای بازگشایی نماد شرکت لیزینگ اعتماد و شروع معاملات بازار بین سه تا پنج ماه است و امیدواریم حداکثر شش ماه پس از پذیره نویسی شاهد آغاز معاملات ثانویه سهام شرکت لیزینگ اعتماد باشیم.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص پیش بینی های انجام شده برای بازده سهام این شرکت، گفت: بر اساس برنامه ای که برای سه سال اول فعالیت شرکت لیزینگ اعتماد در نظر گرفته ایم، برنامه ما این است که بازدهی سهام لیزینگ اعتماد باید انجام شود. حداقل ۲۰ درصد بیشتر از میانگین بازدهی صنعت باشد.

لیزینگ عصر اعتماد; اولین شرکت واسپار که با اشتراک به بورس می آید

در حال حاضر ۱۳ شرکت لیزینگ در گروه «سایر واسطه گری مالی» بورس فعالیت می کنند. سیدجتبی بنی طبع، مدیرعامل شرکت لیزینگ عصر اعتماد در نشست خبری پذیره نویسی سهام این شرکت با اشاره به این موضوع گفت: برای اولین بار است که یک شرکت لیزینگ در قالب سهام عام و با سهم اسمی وارد بازار سرمایه می شود. قیمت.”

بنیتابا درباره هدف شرکت لیزینگ عصر اعتماد از عرضه سهام به صورت پذیره نویسی گفت: یکی از چالش های اساسی در عرضه سهام شرکت ها در بازار سرمایه، بحث ارزش گذاری است و دغدغه ذهنی سهامداران این است که آیا سهامی که دارند. آیا خرید با ارزش هستند یا نه.” برای پاسخ به این دغدغه فکری تصمیم گرفتیم از ابتدا فعالیت خود را در قالب سهام عام آغاز کنیم و در این راستا به عنوان اولین شرکت لیزینگی که فعالیت خود را در قالب سهام عام آغاز می کند وارد بازار سرمایه شویم.

مدیرعامل شرکت لیزینگ عصر اعتماد از تصمیم این شرکت برای افزایش سرمایه در آینده خبر داد و گفت: دوست نداریم به عنوان یک شرکت کوچک حضور کوچک داشته باشیم، بلکه می خواهیم به عنوان یکی از بازیگران ارزشمند این صنعت فعالیت کنیم. و چشم انداز ما این است که با ورود به بازار لیزینگ ایران سهمی معادل ۴۰ درصد در زمینه های مختلف لیزینگ اعم از لیزینگ سبز، لیزینگ سلامت، لیزینگ مشترک و بین المللی به دست آوریم با افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی تا دو سه سال آینده به سه هزار میلیارد تومان خواهد رسید.»

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص محل این افزایش سرمایه گفت: بخش عمده این افزایش سرمایه از محل سود حاصل از فعالیت خواهد بود و در کنار سرمایه گذاری جدید در شرکت، در آینده است. محل.”

لازم به ذکر است هدف لیزینگ عصر اعتماد ارائه خدمات و تسهیلات به صاحبان صنایع و مشاغل و اشخاص حقیقی و حقوقی جهت تامین تجهیزات و ماشین آلات، سرمایه بادوام و کالاهای مصرفی، املاک و مستغلات و همچنین سرمایه در گردش می باشد. حضور در کسب و کارهای نوپا که تاکنون به آنها پرداخته نشده است، بهره گیری از آخرین دستاوردهای فناوری در فرآیندها، ارائه خدمات غیر حضوری، پوشش جغرافیایی خدمات در سطح کشور و کاهش ریسک های عملیاتی همزمان با سرعت عمل. و صحت ارائه خدمات از اولویت ها و اهداف می باشد. لیزینگ اعتماد است.

اجاره سن اعتماد در OBA (1)




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا