خودرو

جزییاتی تازه درباره زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: خبر جدیدی از زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو منتشر شد. قرعه کشی محصولات ایران خودرو تا پایان هفته جاری برگزار می شود. طبق اخبار اعلام شده، قرعه کشی محصولات ایران خودرو تا اواسط شهریور ماه به پایان می رسد.

زمان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

ایران خودرو در طرح فروش جدید محصولات خود که شامل رانا پلاس، پژو ۲۰۷ گیربکس دستی، تارا، سورن پلاس بنزینی، هایما و خودرو برقی لونا می شود، اعلام کرده است که زمان دقیق قرعه کشی تا نیمه شهریور ماه مشخص می شود. این شرکت برای متقاضیان عادی شرایط ویژه ای را برای افتتاح حساب وکالت به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته است و مهلت صدور وکالتنامه تا پایان روز دوشنبه ۸ دی ماه است. مرداد تمدید شد. ضمناً حداکثر ۲ درخواست در سامانه قابل ثبت است شهریور ادامه دارد و تاثیری در اولویت بندی متقاضیان ندارد.

سرویس خودرو: ایران خودرو فروش محصولات جدید خود شامل رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دستی، گروه تارا، سورن پلاس بنزینی، هایما و خودروی برقی لونا را آغاز کرده است. این طرح با هدف ایجاد فرصت های برابر برای تمامی متقاضیان اجرا می شود. به همین منظور ایران خودرو شرایط ویژه ای را برای افتتاح حساب نمایندگی ۲۳۰ میلیون تومانی برای متقاضیان عادی در نظر گرفته است که باید ظرف یک هفته انجام شود.

ایران خودرو اعلام کرده است که ثبت درخواست در طرح های عادی، جوانی جمعیت و خودروی فرسوده تا دوم اردیبهشت ماه به پایان می رسد. شهریور ۱۴۰۳ امکان پذیر است و زمان ثبت درخواست تاثیری در اولویت بندی متقاضیان ندارد. با توجه به لغو الزام صدور گواهینامه، مهلت نمایندگی و مسدود شدن حساب بانکی نیز تا دوشنبه، ساعت ۲۴، ۲۴ ادامه دارد. مرداد تمدید شد.

شرکت ایران خودرو هنوز زمان دقیق قرعه کشی را اعلام نکرده است اما به احتمال زیاد تا اواسط شهریورماه خریداران مشخص خواهند شد. فرصت نمایندگی حساب و تامین وجوه شرکت در پروژه قرعه کشی ایران خودرو ساعت ۲۴ شنبه ۶ مرداد ماه به پایان می رسد. این ثبت نام بر اساس ظرفیت تولید شرکت تا پایان سال ۱۴۰۳ اولویت بندی متقاضیان خواهد داشت. افرادی که اولویت آنها بالاتر از ظرفیت تولید باشد از فرآیند حذف خواهند شد.

ایران خودرو تاکید کرد که ثبت درخواست در سامانه، حق دریافت خودرو را به همراه ندارد و در این دور از فروش مجدد از قرعه کشی استفاده خواهد شد. بنابراین متقاضیان توجه داشته باشند که شرکت در این طرح تضمینی برای دریافت خودرو نیست و شانس نقش بسزایی در قرعه کشی دارد.

ایران خودرو اعلام کرد که مدت زمان اشتراک محصولات این شرکت تا اواسط شهریور ماه تعیین می شود. شرکت ایران خودرو هنوز زمان دقیق قرعه کشی را اعلام نکرده است اما به احتمال زیاد تا اواسط شهریورماه خریداران مشخص خواهند شد. این ثبت نام بر اساس ظرفیت تولید شرکت تا پایان سال ۱۴۰۳ اولویت بندی متقاضیان خواهد داشت. افرادی که اولویت آنها بالاتر از ظرفیت تولید باشد از فرآیند حذف خواهند شد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا