اخبار اقتصاد ایران

جزییات اختلاس دو میلیون دلاری «آرش اشتری» از بندر امام؛ خروج پول شیادانه بود

عذرخواهی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از مردم؛

علی اکبر صفایی اظهار داشت: فردی به نام «آرش اشتری» کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان با کلاهبرداری ۱۰۸ میلیارد تومان جابجا کرد که با همکاری سپاه و اطلاعات به سرعت کشف شد.

ایران تحلیل، علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اختلاس دو میلیون دلاری و نحوه حذف آن از سازمان بندر امام، اظهار داشت: ابتدا عذرخواهی می کنم. به مردم عزیز بابت این تخلف و من تمام تلاشم را خواهم کرد. ما و همچنین قوه قضاییه می خواهیم بتوانیم مبلغ را برگردانیم.

وی ادامه داد: فردی به نام “آرش اشتری” کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان با کلاهبرداری ۱۰۸ میلیارد تومان جابجا کرد که با همکاری سپاه و اطلاعات به سرعت کشف شد و در حال پیگیری هستیم. آی تی. این مبلغ عودت داده می شود.

وی همچنین به عملکرد سازمان بنادر در سفرهای نوروزی اشاره و بیان کرد: در نوروز امسال بیش از ۶.۵ میلیون نفر سفرهای گردشگری و دریایی داشته اند که نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر دریایی و ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سفر گردشگری دریایی داشتیم و بیشترین تردد به جزایر کیش، قشم، هرمز، خارک، هنگام و بوموسی بوده است.

صفایی ادامه داد: ۳۴ حادثه دریایی رخ داد که خوشبختانه همه سرنشینان را نجات دادیم و خوشبختانه فوتی در این تصادفات نداشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا