ترندهای روز

جزییات به آتش کشیده شدن و قتل لیلا پایمرد توسط همسرش در ایرانشهر

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

چهارشنبه صبح ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ زن جوان ۳۲ ساله به نام «لیلا پایمرد» در باغی کوچک واقع در روستای «شالیمجاران» پیرانشهر توسط همسرش به آتش کشیده شد. خرداد ۱۴۰۳ بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی در بیمارستان «خمینی» ارومیه درگذشت.

شایعات حاکی از آن است که لیلا به دلیل مشکلاتی که با همسرش داشت قصد طلاق داشت و همسرش مرتکب این جنایت هولناک شده است.

این منبع آگاه از چگونگی آتش زدن لیلا توسط همسرش به رکنا می گوید; قرار بود لیلا و همسرش در یک زمین کشاورزی در روستای «شالیمجاران» پیرانشهر که یک خانه باغ کوچک داشت کار و زندگی کنند. لیلا قبل از سوزاندن توسط شوهرش از خواب بیدار می شود و دوباره می خوابد، مراد نیز ملحفه و چوب بلندی برای آتش زدن لیلا آماده می کند و پس از آتش زدن لیلا با بنزین فرار می کند. بعداً یکی از همان حوالی متوجه آتش می شود و به خانه باغ می رسد و فریاد لیلا را می شنود که می گوید: «می خواست مرا در خواب آتش بزند».

بر اساس آخرین گزارش ها، مراد پس از آتش زدن لیلا متواری است و هنوز دستگیر نشده است. دختران لیلا نیز شب حادثه در خانه پدری خود بودند.

لیلا پایمرد دو فرزند دختر ۱۳ و ۹ ساله دارد. تحصیلاتش تا مقطع ابتدایی بود و خانه دار بود. لیلا در ۱۸ سالگی با مراد ازدواج کرد و در ۳۲ سالگی توسط این فرد به آتش کشیده شد.

لیلا پایمرد اهل روستای «خورنج» از توابع پیرانشهر بود و پدر و مادرش نیز سال ها پیش درگذشت. همچنین منظور مردم روستای شلیمجران از حومه پیرانشهر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا