اخبار اقتصاد ایران

جزییات بومی‌سازی فناوری تلویزیون‌های تعاملی اسنوا :: افق میهن

مدیرعامل انتخاب گروه Holding Holding Group ، جزئیات اخیر تلویزیون های هوشمند Snowa ، از مشتریان عذرخواهی کرد: “همه دستگاه های آسیب دیده به صورت رایگان یا حتی در شرایط خاص تعمیر می شوند.”

Gholamhossein Kasai تأمین کننده چینی را غیرحرفه ای توصیف کرد و تأکید کرد که کنترل کامل نرم افزار اکنون در دسترس گروه است.

وی گفت: “این داستان از حدود چهار سال پیش آغاز شد ، هنگامی که ما تصمیم گرفتیم یک سیستم عامل و یک سیستم عامل بومی به نام Done For Tvils Smart خود را توسعه دهیم.” هدف ما این است که کنترل کامل نرم افزار ، بومی سازی و تهیه محتوای مناسب برای فرهنگ ایران را کنترل کنیم.

وی افزود: “این پروژه که توسط یک شرکت دانش داخلی اجرا شده است ، به بلوغ رسیده است ، اما برای شریک چینی خوشایند نبود زیرا درآمد قابل توجهی از بخش نرم افزار داشت.” با این منبع درآمد ، آنها اقدامات غیر منتظره ای انجام دادند و به روزرسانی مخرب را منتشر کردند که رابط تلویزیون را مختل کرد و باعث شد دستگاه ها از آن استفاده کنند.

مدیرعامل این گروه شایعات بدهی شرکت را به طرف چینی رد کرد و گفت: “ممکن است در یک همکاری هشت ساله حساب های باز وجود داشته باشد ، اما استفاده از این مسئله برای فشار آوردن به ما از طریق آسیب به مشتری نهایی به هیچ وجه قابل قبول نیست.”

کسای به ابعاد این مشکل اشاره کرد: “ما تاکنون بیش از ۱.۵ میلیون تلویزیون فروخته ایم ، با یک و نیم هزار تلفن هوشمند.” پس از این مشکل ، ۶۰۰۰ مشتری با مرکز خدمات تماس گرفتند و این نشان دهنده اختلال در حدود پنج درصد از محصولات است. تاکنون مشکل ۶۰۰۰ واحد کاملاً برطرف شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از این مشکل ، تیم فنی و شرکت دانش همکار ما به طور شبانه روزی آمدند و کنترل کامل این نرم افزار را پس گرفتند. نتیجه این تلاش ، انتشار یک به روزرسانی پایدار و کاملاً داخلی بود.

به گفته مدیرعامل گروه انتخاب ، تمام خدمات -رفع مشکل برای مشتریان آسیب دیده رایگان است یا حتی در شرایط خاص جایگزین می شود.

این موارد شامل بازدیدهای موجود در تکنسین ها ، جایگزینی احتمالی قطعاتی مانند صفحه اصلی و راهنمایی تلفن مشتری است.

Kasai روشهای رفع مشکل را تشریح کرد:

به روزرسانی نیرو برای تلویزیون های متصل به اینترنت

نکات تلفنی برای بازگرداندن دستگاه به حالت کارخانه (بازیابی)

در تکنسین بازدید کننده با درایو فلش حاوی نرم افزار جدید یا جایگزینی صفحه اصلی

کاسای تأکید کرد که کنترل نرم افزار اکنون کاملاً در این شرکت است و می گوید: “ما از مشتریان عذرخواهی می کنیم و ما متعهد هستیم که اقداماتی مانند افزایش دوره گارانتی را برای جبران این نارضایتی انجام دهیم.” حتی در صورت لزوم ، تلویزیون ها را با یک دستگاه جدید جایگزین خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره آینده همکاری با تأمین کننده چینی ، وی خاطرنشان کرد: “تصمیم نهایی با هیئت مدیره است ، اما این قطعاً بر روابط آینده تأثیر خواهد گذاشت.” ما نه تنها به یک تأمین کننده وابسته هستیم و سه تا چهار شریک اصلی دیگر برای تهیه قطعاتی داریم که پس از بحران اهمیت بیشتری پیدا کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا