ورزشی

جزییات تازه از اختلاف سامره و نکونام/ سرمربی استقلال دلجویی نکند آقای سرپرست برنمی‌گردد

آن طور که روز گذشته ایران ورزشی نوشت، اختلاف ثمره با نکونام دلیل استعفای آقای وتراج از این سمت است. اما جزئیات جدیدی درباره دلیل استعفای علی سامره از سمت سرمربیگری استقلال به دست آمده است که جالب است.

چند روز قبل از استعفای سامره از سمت خود در باشگاه استقلال، جلسه ای بین او و سرمربی استقلال برگزار شد.

گفته می شود سامره صحبت های نکونام را توهین به سمت سرپرستی تیم استقلال دانسته و به همین دلیل روز گذشته اعتراض کرده است.

صحبت هایی که نکونام در آن جلسه به ثمره مبنی بر تصمیم سرپرست استقلال برای استعفا داد شاید در این مقطع چندان مهم نباشد، اما مهم این است که ثمره آن اظهارات را توهین مستقیم به سمت سرپرست باشگاه استقلال می داند. او به برخی از نزدیکانش گفته است که تا زمانی که نکونام بابت آن اظهارات عذرخواهی نکند، هرگز راضی به بازگشت به این سمت نمی شود.

حال باید دید جواد نکونام که به طور قطع از عمق ناراحتی ثمره آگاه است و می داند در آن دیدار چه گفته، آیا برای بازگرداندن ثمره به نیمکت استقلال دست به اقدامی می زند یا ترجیح می دهد به همین شکل ادامه دهد. ۲۴ ساعت گذشته موضع سکوت بگیر؟!

نکته بسیار تامل برانگیز درباره ماجرای استعفای اخیر سامره از سمت سرمربیگری استقلال این است که برخی از باشگاه استقلال مدعی شده اند شاید سامره پیشنهاد جدیدی دارد که دست به چنین اقدامی زده است، در حالی که گفته می شود سامره پیشنهادی ندارد. و استعفای اخیر تنها به دلیل اظهارات وی بوده است. سرمربی استقلال در آن جلسه با رسانه ها صحبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا