ترندهای روز

جزییات ثبت‌نام عمره در تهران و ۱۵ استان کشور

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

ثبت نام عمره پاییزی در تهران و ۱۵ استان دیگر آغاز شد. اعزام متقاضیانی که در این دوره ثبت نام می کنند از ۲۸ شهریور و تا پایان انجام می شود آذر ۱۴۰۳ ادامه دارد.

ثبت نام از سپرده گذاران اولویت عمره از روز شنبه ۲۶ شهریور در استان های کردستان و کرمانشاه آغاز شده و از یکشنبه ۲۷ شهریورماه ثبت نام برای سپرده گذاران در استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، قم، البرز، مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی آغاز شده است. ، مرکزی، همدان، قزوین، کاشان و آذربایجان شرقی امکان پذیر شده است.

جزئیات ثبت نام عمره در تهران و 15 استان کشور

سپرده گذاران در استان های گلستان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، سمنان، لرستان، ایلام، زنجان، کهکیلویه و بویراحمد، اردبیل و آذربایجان غربی از روز سه شنبه ۲۰ شهریور و در استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر. ، هرمزگان و خوزستان از روز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ امکان ثبت نام وجود دارد. نام دارند

به گفته سید عباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت، در این مرحله از دارندگان قبوض ودیعه عمره که در سال ۱۳۸۶ ثبت نام کرده اند (از اولویت ۱ تا ۱۸۰) ثبت نام می کنند و گروه های قیمتی سفر عمره بر اساس به توضیحات رئیس سازمان حج و زیارت بر اساس درجه و نوع است. هتل متفاوت است و از ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۶ میلیون تومان تعیین شده است.

ثبت نام در کاروان عمره از طریق سایت سازمان حج و زیارت به نشانی haj.ir یا با ورود به سامانه پنجره واحد به نشانی MY.HAJ.IR امکان پذیر است.

رئیس سازمان حج و زیارت مدت سفر را ۱۰ روز اعلام کرد و گفت: زائران ۵ روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه خواهند بود.

فرصت افق میهن کاروان و پرداخت وجه و تحویل مدارک به دفتر زیارتی منتخب ۴۸ ساعت تعیین شده است. سازمان حج و زیارت تاکید کرده است که در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر، ثبت نام به صورت سیستمی لغو خواهد شد.

اولین بار اعزام کاروان های عمره از ۲۸ شهریور تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

نوبت دوم اعزام کاروان های عمره از دی ماه اول تا پایان عمره خواهد بود، زمان و نحوه ثبت نام و قیمت دوره هنوز اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا