ترندهای روز

جزییات جدید از پرونده زنی که شوهرش را به خاطر رابطه شیطانی کشت

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

خانواده مردی که اواخر سال ۱۴۰۰ در یکی از بیمارستان های تهران فوت کرده بود، درخواست بررسی مجدد پرونده مرگ پسرشان کردند. آنها در توضیح دلیل این درخواست، عروس سابق خود را مظنون معرفی کردند.

خانواده مرد متوفی به بازپرس حمیدرضا کیاستی گفتند: بعد از اینکه پسرم را از دست دادم و مرگ او بر اثر سکته قلبی مشخص شد، از همسر پسر متوفی خود اطلاعی نداشتیم اما اکنون به دلیل چند ماهگی از او شکایت می کنیم. بعد از مرگش. پسرم دوباره ازدواج کرد. عروسم با مرد غریبه ای ازدواج کرده که ظاهرا در گذشته با او رابطه داشته است. چطور ممکن است یک نفر در این مدت کوتاه عزادار شود و با یک نفر آشنا شود و بعد تصمیم به ازدواج بگیرد. پسرمان قبل از مرگش اختلافات عمیقی با همسرش داشت به همین دلیل مرگ پسرمان مشکوک است.

تحقیقات با طرح این شکایت آغاز شد. بررسی ها حاکی از آن بود که در روز فوت مرد جوان، کارکنان حراست یکی از بیمارستان های تهران با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و از فوت مردی در آن بیمارستان خبر دادند. پس از آن در جریان مرگ مردی ۳۵ ساله، بازپرس ویژه قتل بر روی تخت بخش مراقبت های قلبی آن بیمارستان قرار گرفت و متوجه شد که متوفی به دلیل سکته مغزی به آن مرکز درمانی منتقل شده است. اما اقدامات پزشکی فایده ای نداشت. این در حالی بود که به دلیل طولانی بودن مدت بستری شدن مرد متوفی در بیمارستان و انجام آزمایشات روزانه و هفتگی، بیمارستان آزمایشات دقیقی در مورد علت مرگ و مسمومیت احتمالی انجام نداده بود.

در اولین گام از دور جدید تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ متوجه شدند متوفی با همسرش اختلاف داشته و بارها یکدیگر را تهدید به قتل کرده اند.

در مرحله بعد تیم جنایی با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه شدند که این زن در زمانی که همسرش در قید حیات بوده در فضای مجازی مخفیانه با مردی که اکنون همسرش است ارتباط برقرار کرده و نقشه جنایت را طراحی کرده است. همین سرنخ کافی بود تا متهم پرونده در یک مرحله دستگیر شود. با افزایش حساسیت موضوع، تحقیقات ادامه داشت تا مرداد ماه جاری، کارآگاهان با کسب مجوزهای لازم قضایی از بازپرس پرونده، زن و شوهر را دستگیر و در معرض تحقیقات قرار دادند.

مرد جوان که در بازجویی ها منکر ارتکاب جنایت شده بود، پس از مشاهده شواهد موجود به برنامه ریزی و همدستی در اجرای نقشه منجر به مرگ اعتراف کرد و گفت: چند سال پیش در فضای مجازی با زن جوانی آشنا شدم و زمانی فهمیدم ازدواج کرده دیر بود چون با هم صمیمی بودیم و تصمیم گرفته بودم با او ازدواج کنم، قبل از خواستگاری من نگفت ازدواج کرده است. به همین دلیل با هم تصمیم گرفتیم شوهرش را بکشیم و بعد ازدواج کنیم.

این متهم ادامه داد: برای اجرای طرح قبلی قرص های کشنده تهیه کردیم و همسرم که در آن زمان شوهر داشت بارها این قرص ها را به شوهرش می داد تا اینکه مرد جوان دچار سکته قلبی شد و چند ماه بعد روی تخت بیمارستان فوت کرد. . ماه پیش با هم ازدواج کردیم، اما عذاب وجدان داشتیم.

این اظهارات مرد دستگیر شده در حالی بود که همسرش همچنان منکر قتل همسر سابقش بود، بنابراین پس از این اظهارات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مامور شدند تا با بررسی های اطلاعاتی و هرگونه سرنخ احتمالی به تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دهند. follow به این ترتیب ماموران به دنبال روش تهیه داروهای کشنده بودند و در نهایت همسر فعلی وی دو نفر را که این مواد را می فروختند معرفی کرد. در ادامه ماموران اداره دهم پلیس آگاهی به سراغ دو فروشنده مواد مخدر رفته و پس از حضور در اداره آگاهی، زن جوان را به عنوان خریدار مواد مخدر از آنها شناسایی و اعلام کردند که وی خود را دانشجو معرفی کرده است. .

اما زن متهم به قتل که همچنان منکر دست داشتن در قتل همسر سابقش است با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی در بازداشت به سر می برد و متهمان در اختیار دارند. اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده. آنها متواری هستند تا تحقیقات جنایی ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا