جزییات خدمات سازمان بیمه سلامت در جنگ تحمیلی
با توجه به مسائل مشتری و مرکز اطلاعات سازمان درمانی ایران ، محمد مهدی نوسی ، مدیر عامل سازمان بیمه درمانی ایران ، گفت: خرداد تا ۱ تیر ۲ ، با استناد به آمادگی سازمانی ، پایداری سیستم ها و تلاش های مداوم کلاژها در سراسر کشور ، موفق به ارائه بیش از ۵ میلیون خدمات بهداشتی سرپایی به بیمه شده شد ، و با این کشور با موقعیتی که در مواجهه با موقعیت اضطراری و اضطراری قرار گرفته بود ، قادر به تبدیل شدن به یک فرد بی نظیر و بی نظیر بود.
nitäßehi اضافه شده: آمار نشان می دهد که از تاریخ ۱ خرداد تا ۱ تیر این ماه توسط بیش از ۵ میلیون خدمات بهداشتی سرپایی برای بیمه شده در بیش از ۶۰۰۰ مرکز فعال و تشخیصی در کشور ارائه شده است. این خدمات ، که همچنین گسترده هستند ، شامل داروسازی ، آزمایش ، تصویربرداری ، فیزیوتراپی و خدمات است. علاوه بر این ، پوشش خدمات بیمه بیمارستان در سراسر کشور غیر ضروری بود.
وی با توجه به اقدامات نظارتی سازمان ، گفت: در همین مدت ، بیش از ۵ مرکز بهداشت حساس توسط تیم های نظارت و ارزیابی سازمان در استان ها مورد بررسی قرار گرفتند. مدیرعامل این سازمان و رهبران نیز در صدر ارائه خدمات شرکت کردند و مستقیماً پیام اعتماد و پشتیبانی استانهای مستقر را تحت نظر داشتند.
مدیر عامل سازمان بیمه درمانی ایران ، که به مسئولیت پذیری سازمان و در سازمان سازمان اشاره دارد ، گفت: از چند ساعت اول بحران ، پاسخگویی ۲ ساعته سازمان در سیستم و سایر بنادر غیر رسمی همچنان به خوبی کار می کنند. در مدت زمان کوتاهی ، بیش از ۶۰۰۰ سؤال محبوب از طریق تلفن ، چت آنلاین ، پورت مجازی و سیستم MYZRM دریافت و پاسخ داده شد. با این حال ، پس از دستورالعمل های دفاعی غیر عملیاتی ، تعهد پاسخگویی به صورت موازی در دو مرکز تهران و شیراز برنامه ریزی شد. شیراز با بسته شدن مرکز تهران ، بار این سرویس را به عهده گرفت.
Näsehi افزود: با وجود فشار مضاعف به شبکه تأمین مالی ، آژانس بیمه درمانی توانست به سرعت منابع مالی دریافت شده توسط خزانه داری دولت را به مراکز پزشکی توزیع کند. این مرحله زمانی برداشته شد که بسیاری از بیماران بیمه شده و ویژه به خدمات فوری نیاز داشتند و سازمان با حداکثر ظرفیت نیز آخرین صدمات را پذیرفت.
وی گفت: “مؤسسات ویژه در این زمینه به منظور گسترش خودکار حمایت از بیمه نیاز به حمایت از قبیل روستائیان ، دهکدهایی با درآمد کم و کارمندان دولت در دسترس قرار گرفتند تا اطمینان حاصل کنند که هیچگونه خدمات درمانی به دلیل انقضاء بیمه خارج نشده است.”
مدیر عامل سازمان بیمه درمانی ایران گفت: واحدهای مختلف سازمان خدمات خود را بدون همدلی کامل و ارتباطات فوری از طریق سیستم های داخلی و فضای مجازی ایمن ادامه دادند. همچنین محتوای گسترده آموزشی و اطلاعاتی از طریق رسانه ها و مرکز تماس در دسترس عموم قرار گرفت. در یک مرحله دیگر ، مرکز امور مشتری سازمان با تولید محتوای پرسش و پاسخ و پاسخ دادن به محتوا مطابق با مقررات اجرایی ، نقش مهمی در آگاهی عمومی از خدمات درمانی الکترونیکی در این بحران ایفا کرده است. تولید و انتشار اطلاعیه ها و اخبار مرتبط در رسانه ها نیز نقش مهمی در کاهش ترس عمومی و مدیریت بیمه شده در مسیر صحیح ایفا کرده است.
Nassehi تأکید کرد: آژانس بیمه درمانی ایران قادر به تقویت اعتماد مردم و ارائه خدمات بهداشتی مهم در سراسر کشور بر اساس منابع قدرتمند انسانی ، سیستم های دیجیتال داخلی ، مدیریت سریع و تصمیم گیری هوشمندانه است. این تجربه ، که دوباره ثابت شده است ، در هر شرایطی غیر ضروری است ، الگویی برای مقاومت در برابر سیستم بهداشت در آینده.