اخبار اقتصاد ایران

جزییات خسارت سنگین باد به زیرساخت‌های برق گیلان؛ از سقوط تیر برق تا پایه

مهدی زاده از پاییز ۳۱ تیر برق از مناطق گیلان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۵ تیر ضعیف فشار و ۱۶ تیر فشار متوسط ​​در شهرستان های رودبار، رحیم آباد، رودسر، املش، آستارا، تالش و فومن شکسته و سقوط کرده است.

ایران تحلیل، مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان جزئیات خسارت شدید باد به زیرساخت های برق استان را تشریح کرد و گفت: میزان خسارت هنوز ارزیابی نشده است.

محمدتقی مهدی زاده اظهار داشت: وزش باد شدید گیلان در روزهای اخیر خسارات زیادی به زیرساخت های توزیع برق این استان وارد کرده و باعث قطعی برق در برخی نقاط شده است.

او از پاییز ۳۱ تیر برق از مناطق گیلان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۵ تیر ضعیف فشار و ۱۶ تیر فشار متوسط ​​در شهرستان های رودبار، رحیم آباد، رودسر، املش، آستارا، تالش و فومن شکسته و سقوط کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به قطعی برق در برخی نقاط استان گفت: پس از دریافت گزارش قطعی برق در نقاط مختلف استان به ویژه جنوب گیلان، مشکل رفع و برق رسانی شد. بازگشت به مدار در دستور کار قرار گرفت.

مهدی زاده با بیان اینکه در لحظات اولیه برق به تمام نقاط گیلان وصل شد، ادامه داد: ۳ فیدر اصلی فشار متوسط ​​آزاد راه بر اثر طوفان شدید و شکستگی و سقوط درختان شبکه واقع در اتوبان رشت – قزوین شکست. ، که با تلاش همکاران شکسته شد. ترتیب داده شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به تخریب زیرساخت های برق رسانی در اسلام به دلیل ریزش سقف ساختمان افزود: ریزش سقف یک ساختمان در خط فشار هوای متوسط ​​شعبه سید رضی بر روی تغذیه اسلام در اثر وزش باد شدید منجر به شکستن پایه ۹/۴۰۰ و تخریب شد. سه بازه شبکه ضعیف فشار هوا و گسیختگی سه بازه خط فشار متوسط ​​هوا به عرض خیابان اصلی تبدیل شد.

مهدی زاده به جزئیات تخریب زیرساخت های برق رسانی اسلام اشاره کرد و گفت: با تلاش تیم های عملیاتی جاده تلاش – رشت این مشکل در کمترین زمان ممکن برطرف شد.

وی با بیان اینکه خسارت باد به زیرساخت های برق گیلان در دست بررسی است، افزود: تاکنون میزان خسارت باد به سامانه ها و تجهیزات زیرساختی توزیع برق گیلان نهایی نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا