ترندهای روز

جزییات درگیری خونین در باغ پرندگان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ساعات پایانی شب گذشته ماموران امنیتی پارک پرندگان تهران وقوع درگیری خونین در این شهربازی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند و بدین ترتیب نزدیکترین واحد گشت کلانتری به محل اعزام شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد جوان مجروح فوت کرده است. به این ترتیب صادق صنعتگر بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی که در زمان وقوع این قتل مسئول دیده بان قتل پایتخت بود حوالی ساعت ۲۰:۳۰ از موضوع مطلع شد.

بازپرس جنایی پس از صدور دستورات لازم برای نظارت بر تحقیقات جنایی راهی محل شد. در حالی که ماموران پلیس با حضور در پارک پرندگان در تحقیقات اولیه و اظهارات شاهدان متوجه شدند که بین دو گروه از جوانانی که برای تفریح ​​به آنجا رفته بودند درگیری رخ داده است.

شاهدان گفتند که یک گروه پنج یا شش نفره با یک گروه سه نفره درگیر شدند و دلیل شروع درگیری این بود که یکی از این سه نفر به گردن یکی از گروه دیگر سیلی زده بود. به همین دلیل دو گروه با هم درگیر شدند و در نهایت فردی که از پشت گردن زده بود با چاقو مجروح شد. جوان مجروح نیز قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست داد.

در بررسی های بعدی و دوربین های مداربسته مشخص شد افرادی که وی را مجروح کردند پس از درگیری خونین سوار بر خودروی ایرانی شده و از محل درگیری متواری شده اند.

بازپرس جنایی دستور توقیف خودرو را صادر کرد و در نهایت متهمان متواری در حالی که از باغ پرندگان دور نبودند دستگیر شدند.

صبح امروز متهمان برای انجام تحقیقات مقدماتی به دادسرای امور جنایی منتقل شدند و در پی آن پرونده دو نفر از آنان که زیر ۱۸ سال سن داشتند برای تحقیقات بیشتر به دادگاه اطفال و نوجوانان ارجاع شد.

در حال حاضر جسد مقتول برای بررسی های لازم به پزشکی قانونی منتقل شده است. پرونده دو نفر در دادسرای اطفال در حال رسیدگی است و سه نفر دیگر با دستور بازداشت موقت برای شناسایی ضارب و متهم قتل اصلی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا