ترندهای روز

جزییات ساعت کار ادارات و بانک‌ها از شنبه ۱۷ شهریور

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

شورای هماهنگی بانک ها در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ ۱۵/۰۳/۱۳۰۳ مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات و بانک ها تا پانزدهم شهریور ماه سال جاری به دلیل صرفه جویی صورت گرفته است. مصرف برق، ساعت کاری ادارات و بانک ها از پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به روال قبلی باز می گردد.

جزئیات ساعت کاری ادارات و بانک ها از شنبه 17 شهریور

بر این اساس ساعت خدمات رسانی به مشتریان در شعب بانک ها روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ساعات کار پرسنل از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ می باشد.

همچنین روزهای پنجشنبه ساعت خدمات رسانی به مشتریان در شعب بانک ها از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ساعات حضور پرسنل در شعب از ساعت ۷ الی ۱۳ خواهد بود.

ساعات کاری ستاد بانک ها در تهران مانند سال های گذشته روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ و چهارشنبه ها از ساعت ۷ تا ۱۵ می باشد.

تغییر ساعت اداری از پنجشنبه

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ساعت شروع به کار دستگاه های اجرایی کشور در تمامی استان ها به جز واحدهای عملیاتی خدماتی از ساعت ۱۵ می باشد. شهریور به حالت قبل برمی گردد.

مهدی مشفق; رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: زمان شروع به کار دستگاه های اجرایی کشور در تمامی استان ها به استثنای واحدهای عملیاتی خدماتی از ساعت ۱۵ شهریور به روال گذشته برمی گردد و بر اساس تصویب نامه هیأت وزیران در زمستان ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی افزود: با توجه به سپری شدن روزهای گرم سال که منجر به قطعی برق می شود، ساعت کاری کارکنان طبق روال گذشته و بر اساس تبصره مندرج در تصویب نامه ۲۴ می باشد. اسفند ۱۴۰۱ هیأت وزیران در راستای حمایت از خانواده و کاهش نگرانی والدینی که هم در دستگاه های اجرایی شاغل هستند و هم دارای فرزند دانش آموز پیش دبستانی و دبستان هستند، دستگاه های اجرایی را موظف به تعامل با دیگری برای شروع کار یکی از والدین موافقت می کند. کارمندان زن سرپرست خانوار که دارای این شرایط هستند نیز مشمول همین حکم خواهند بود.

مشفق درباره ساعت کاری بانک های سراسر کشور گفت: بانک ها از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع به کار می کنند و کارکنان بانک ها نیم ساعت زودتر آماده شروع کار هستند تا بتوانند خدمات بانکی را به آنها ارائه دهند. مردم از ساعت ۷:۳۰ صبح. ارائه شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ساعت شروع به کار دانشگاه ها و بیمارستان ها، مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی و همچنین گروه های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را ساعت ۸ صبح اعلام کرد و افزود: ساعت شروع سربازی، انتظامی و امنیتی طبق معمول ساعت ۶:۳۰ صبح است.

مشفق گفت: استانداران محترم بر اساس مصوبه هیات وزیران این اختیار را دارند که متناسب با گرما و سردی هوا و طول روز در رابطه با جابه جایی ساعات شروع کار تصمیمات مقتضی اتخاذ و اعمال کنند. تا یک ساعت در استان استانداران مسئول این تصمیم در استان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا