اخبار اقتصاد ایران

جزییات وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی؛ ثبت‌نام از امروز

ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی از امروز آغاز شد مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند از امروز برای دریافت وام ضروری ثبت نام کنند.

ایران تحلیل سامانه ثبت نام وام بازنشستگان باز شده است و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند برای دریافت وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی ثبت نام کنند.

شرایط دریافت تسهیلات کارزاد الحسنه برای بازنشستگان، داشتن ۲۰ سال سابقه پرداخت بیمه و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی ۳۰ میلیون تومان، سنین ۵۰ تا ۷۸ سال، عدم انسداد حساب، داشتن تلفن همراه به نام متقاضی، نداشتن سابقه چک برگشتی، نداشتن بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (برای متقاضی یا ضمانت‌کننده وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه در ۳ سال گذشته و وجود موجودی کافی در حساب بانکی شخص در مبلغ ۱۰۰ هزار تومان.

بر اساس این گزارش، برای بازنشستگان و مستمری بگیران ساکن در تمامی شهرهای کشور در این مرحله از پرداخت تسهیلات بر اساس تعداد مستمری بگیران هر شهرستان سهمیه تعیین شده است. بهزیستی برای دریافت وام معرفی می شود و افرادی که در این مرحله موفق به دریافت تسهیلات مذکور نمی شوند در صورت داشتن شرایط می توانند مجددا درخواست خود را در مراحل بعدی ثبت کنند که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی همچنین اعلام کرده است که بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه به هیچ مجموعه ای ندارند و فقط باید درخواست خود را به صورت غیرحضوری از طریق درگاه معرفی شده ثبت کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال یا سوال. شک دارید، آنها می توانند ۲۴ ساعت شبانه روز با ما تماس بگیرند. با شماره گیری ۱۴۲۰ با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی از امروز آغاز شد مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند از امروز برای دریافت وام ضروری ثبت نام کنند.

بازنشستگان تهرانی از امروز می توانند برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی ثبت نام کنند. ثبت نام وام از طریق سامانه و حضوری انجام می شود.

کانون بازنشستگان تهران اعلام کرد: پیش ثبت نام در سایت به معنای دریافت قطعی وام نیست و وام های مردم منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی است و وظیفه کانون مستمری بگیران است. فقط پیش ثبت نام».

ظاهرا اولویت با بازنشستگانی است که هنوز وام لازم را دریافت نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا