فناوری

جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول ویژه تمامی متولدین 1373

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

همراه اول به مناسبت سی امین سالگرد عرضه اولین سیم کارت در ایران جشنواره خرید مودم و سیم کارت ویژه تمامی متولدین سال ۱۳۷۳ را تدارک دیده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در نظر دارد به مناسبت سی امین سالگرد عرضه اولین سیم کارت در ایران، به تمام متولدین سال ۱۳۷۳ هدیه دهد.

تمامی متولدین امسال که برای اولین بار قصد عضویت در شبکه اپراتور تلفن همراه اول را دارند و یا کسانی که نیاز به سیم کارت دیگری دارند می توانند از این فرصت استفاده کرده و به آدرس خرید سیم کارت زمرد با ۴۰ درصد تخفیف ویژه به همراه بسته استقبال ویژه این سیم کارت که شامل ۳۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه، ۵۰ درصد تخفیف مکالمه در شبکه و ۱۰۰ پیامک در ماه به مدت شش ماه می باشد.

همچنین این فرصت برای آن دسته از افراد سی ساله ای که بیشترین استفاده از اینترنت را دارند فراهم است تا مودم های ۴G و ۵G را با همراه اول با تخفیف ویژه تا سقف ۳۰۰ هزار تومان خریداری کنند. برای ثبت درخواست به آدرس کافی است رجوع شود

کلیه متقاضیان برای استفاده از شرایط ارائه شده به مناسبت سی امین سالگرد عرضه اولین سیم کارت در کشور، می توانند با کد تخفیف ویژه hamrahi30 و نهایتا تا بیست و ششم مهرماه نسبت به خرید خود اقدام کنند. مرداد ۱۴۰۳ جهت ثبت نام به آدرس های ذکر شده مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است چارچوب ماجرای عرضه اولین «سیم کارت ایران» نیز ۱۹ است. مرداد در سال ۱۳۷۳ تشکیل شد. زمانی که همراه اول با ایجاد ظرفیت واگذاری ۹۲۰۰ شماره در تهران به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

در آن زمان تلفن همراه جزو کالاهای لوکس محسوب می شد، اما به تدریج با افزایش متقاضیان و گسترش زیرساخت ها به یک سرویس عمومی تبدیل شد.

جالب است که در ابتدا تلفن های همراه تنها امکان برقراری تماس صوتی را داشتند اما در سال ۲۰۱۵ سرویس پیامک نیز به قابلیت های آن اضافه شد که باعث رشد چشمگیر استفاده از این محصول در بین مردم شد.

در حال حاضر همراه اول با بیش از ۱۰۰ میلیون سیم کارت، ایجاد پوشش ارتباطی در کل شهرهای کشور، ۴۵ هزار روستا و ۸۳ هزار کیلومتر جاده، سهم بازار ۶۷ درصد مکالمات و ۸۴ درصد پیامک و پیامک واگذار شده است. ۵۳ درصد از مشترکان اینترنت پرسرعت تلفن همراه و در مجموع ۹۷ درصد از جمعیت کشور، عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران» را به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا