بانک و بیمه

جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری برگزار می‌شود

به گزارش افق میهن به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، این امر در راستای اهداف و سیاست های این بانک برای گسترش و ترویج سنت حسنه و پسندیده قرض الحسنه و فراهم آوردن بستر مساعد برای مشارکت هموطنان در این امر خیر و برکت است. سنت معنوی ایجاد ماده در خصوص برگزاری جشنواره تمبولی حساب های سپرده قرض الحسنه ریالی پس انداز در این بانک برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، حداقل موجودی حساب قرض الحسنه برای شرکت در جشنواره قرعه کشی بانک گردشگری دو میلیون ریال است و مهلت شرکت در قرعه کشی تا پایان ادامه دارد. شهریور ۱۴۰۳ است.

در این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری، موجودی روزانه دو میلیون ریال در سپرده های قرض الحسنه معادل یک امتیاز می باشد. مهلت محاسبه امتیاز برای شرکت در قرعه کشی و اهدای جوایز از ۲۱ آذرماه مهر ۱۴۰۲ تا ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۳ است.

یکی از ویژگی های مهم جشنواره امسال، محاسبه امتیاز سپرده های قرض الحسنه در سامانه توبانک است که این امتیازها دوبار محاسبه می شود. در این طرح مشتریانی که از طریق اپلیکیشن توبانک اقدام به افتتاح حساب کرده اند از امتیاز مضاعف بهره مند خواهند شد.

۵۰ جایزه نقدی به ارزش ۲۵۰۰ میلیون ریال، ۵۰ کمک هزینه حج عمره، ۵۰ کمک هزینه سفر در سراسر ایران، ۵۰ سکه تمام بهار آزادی، ۵۰ شمش طلا ۱۰ گرمی، ۷۰ سکه نیم بهار آزادی، ۸۰ سکه بهار آزادی، ربع سکه، ۲۰ سکه برای خرید صنایع دستی در این قرعه کشی هزاران جایزه دیگر نیز اهدا می شود.

لازم به ذکر است افتتاح حساب هم به صورت حضوری از طریق شعب بانک گردشگری و هم غیرحضوری و آنلاین از طریق اپلیکیشن توبانک به آدرس سایت امکان پذیر است. tobank.ir در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا