فرهنگ و هنر

جشن تولدِ ۲۵ ساله شدن «باب اسفنجی»/ مارک همیل می‌آید :: افق میهن

مارک همیل به باب اسفنجی شلوار مربعی: تلاش برای شلوار مکعب می پیوندد

به گزارش افق میهن به نقل از ورایتی، نیکلودئون در جشن بیست و پنجمین سالگرد «باب اسفنجی شلوار مربعی» در کامیک کان امسال سن دیگو خبر جدیدی را اعلام کرد.

در این رویداد مارک همیل با حضور غافلگیرکننده ای فاش کرد که در چهارمین فیلم باب اسفنجی با عنوان “فیلم باب اسفنجی: جست و جوی شلوار مکعبی” که در سال ۲۰۲۵ اکران می شود، صدای داچ برد را بازی خواهد کرد و از این نقش بیشتر یاد کرد. متفکرانه و از نظر فکری چالش برانگیز

در این داستان، باب اسفنجی پس از غلبه بر وظیفه به ظاهر غیرممکن آقای کرابس برای بدست آوردن یک اسپاتول هیدرودینامیکی، به شغل رویایی خود دست می یابد.

در این رویداد صداپیشگان این انیمیشن محبوب از جمله تام کنی (باب اسفنجی)، بیل فاگرباچ (پاتریک)، کارولین لارنس (ساندی)، راجر بامپس (اسکایدوارد)، کلنسی براون (آقای کرابس) و آقای لارنس (پلانکتون) ) برای حضور در میز زنده روی صحنه رفت.

فاگرباچه که به مدت ۲۵ سال نقش ستاره‌های دریایی کم‌هوش را بازی می‌کرد، به حضار گفت: «این مثل یک مهمانی بزرگ است و من خیلی لذت می‌برم و به کودک ۷ ساله درونی‌ام اجازه می‌دهم بدود.»

لارنس همچنین فاش کرد که تقریباً نقش پلانکتون را از دست داده و برای جایگاه خود می‌جنگد، زیرا قصد این بوده که یک سلبریتی این شخصیت را بازی کند.

باب اسفنجی در تابستان ۱۹۹۹ در Nickelodeon به نمایش درآمد و به سرعت به یکی از موفق ترین سریال های انیمیشن تمام دوران تبدیل شد. این نمایش که توسط استفان هیلنبرگ ساخته شده است، درباره اسفنجی خوش شانس و قهرمان است که درون یک آناناس در زیر دریا زندگی می کند، سعی می کند امتحان مدرسه قایق رانی را پشت سر بگذارد و موفق نمی شود، به عنوان آشپز کار می کند و وقت خود را با دوستان رنگارنگ خود می گذراند. خرج می کند

تا کنون یک سریال ۱۴ فصلی از این انیمیشن پخش شده و فصل پانزدهم تمدید شده است. ۳ فیلم نیز بر اساس آن ساخته شده است، از جمله «باب اسفنجی» در سال ۲۰۰۴، «باب اسفنجی» در سال ۲۰۱۵ و «باب اسفنجی» در سال ۲۰۲۰. ۲ سریال اسپین آف نیز با همین حال و هوا ساخته شد. بر اساس این شخصیت ها، یک موزیکال در برادوی در سال ۲۰۱۷ روی صحنه رفت که مورد تحسین منتقدان و ۱۲ نامزدی تونی (از جمله یک برد) قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا