ترندهای روز

جلب اعتماد قربانی آزار جنسی با نشان دادن کارت ملی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بخشی از این پرونده مربوط به آدم ربایی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران در حال رسیدگی است. در حال حاضر دو متهم این پرونده دستگیر شده‌اند، اما با وجود شواهدی که جرمشان را ثابت می‌کند، همچنان اتهامات خود را انکار می‌کنند.

شاکیان دو جوان بازداشت شده، دختری ۱۴ ساله و خانواده اش هستند که پیشتر اردیبهشت آنها در این ماه با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران، شکایتی مبنی بر ربودن و تجاوز به دختر ۱۴ ساله ای ارائه کردند.

پس از آن این دختر به همراه خانواده اش به شعبه هفتم بازپرسی این دادسرا هدایت شدند. وقتی دختر نوجوان مقابل بازپرس صادق زاده نشست، گفت: روز حادثه به خانه دوستم در غرب تهران رفته بودم و وقتی می خواستم به خانه برگردم اسنپ یا تاکسی نیامد. ” بعد از حدود بیست دقیقه یا شاید نیم ساعت، ماشین ال نودی با دو پسر جوان جلوی من ترمز کرد، اما من سوار نشدم. بلافاصله یکی از آنها کارت ملی خود را به من نشان داد و گفت: خانم مزاحم نیستیم و در سفر هستیم، سوار شوید تا شما را ببریم. پس از آن اعتماد کردم و سوار شدم اما پس از طی مسافتی در مکانی خلوت پیچیدند و در یک لحظه فردی که کنار راننده نشسته بود به صندلی عقب پرید و چاقوی خود را زیر گلویم گذاشت. بعد مرا کتک زد و سرم را پایین آورد. مرا به خانه ای در جنوب تهران بردند. آنجا هم مرا کتک زدند و به زور به من تجاوز کردند، بعد دوباره کتک زدند و سوار ماشین کردند. بالاخره با تهدید مرا در خیابان رها کردند.

با شکایت این دختر نوجوان تحقیقات برای شناسایی دو مرد جوان آغاز شد و در نهایت در روزهای گذشته دو متهم توسط پلیس دستگیر شدند.

این در حالی است که کارشناسان پزشکی قانونی نیز پس از معاینات، وقوع تجاوز به دختر جوان را تایید کردند. به این ترتیب بخشی از پرونده مربوط به تجاوز جنسی به دادگاه کیفری ارسال شد و شکایت مربوط به آدم ربایی همچنان در شعبه هفتم بازپرسی جنایی در حال رسیدگی است.

دو جوان متهم ادعا می کنند؛ روز حادثه در حال رانندگی بودند که دختر نوجوانی از خودروی پژو ۲۰۶ پایین پرید و از آنها کمک خواست. آنها هم به قصد کمک او را گرفتند و به آدرسی که داده بود بردند و گفتند خانه اوست و پیاده کردند. پس از آن تا زمان دستگیری از او خبری نداشتند.

این اظهارات دو متهم دستگیر شده در حالی است که شواهد به دست آمده توسط ماموران و بازپرس پرونده خلاف این ادعا را نشان می دهد.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد و در آخرین کشفیات پلیس، منزلی که دختر نوجوان در آن جا به جا شده بود نیز شناسایی شد، اما مشخص شد خانه با مدارک جعلی به مدت دو ساعت اجاره موقت بوده که حکایت از قصد مجرمانه دارد. از مردم آنجا را اجاره کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا