ورزشی

جلسه درویش و گل محمدی؛ پرسپولیسی ها متحد شدند!

این اتفاق در حالی رخ داد که در یک ماه گذشته شکاف عمیقی بین مدیریت باشگاه و پرسپولیس ایجاد شد و حتی حضور درویش در جشن ۶۰ سالگی این باشگاه نیز نتوانست از حجم مشکلات بین آنها بکاهد. البته شایعات و حواشی به این اختلاف دامن زد، اما به هر حال مشکلی پیش آمد و در نهایت با حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و ادامه بحران، بسیاری از منتقدان، پیشکسوتان و هواداران به این موضوع اشاره کردند. این مشکل یکی از دلایل شکست و بحران است. در پرسپولیس اشاره کردند.

در دو سه روز گذشته و پس از حذف پرسپولیس در آسیا، برخی از پیشکسوتان و هواداران برای بهبود وضعیت باشگاه خواهان استعفای یکی از یحیی گل محمدی یا درویش بودند چرا که معتقد بودند تا زمانی که مشکلی بین آنها وجود داشته باشد. این تیم نمی تواند روزهای خوب خود را سپری کند. برگرد
با این وجود در شرایطی که شایعاتی مبنی بر استعفای درویش از سمت خود به گوش می رسید و حتی برخی گزینه هایی را برای جایگزینی وی مطرح می کردند و همزمان گروهی مجددا نام جذاب برانکو ایوانکوویچ را برای تصدی کرسی یحیی گل محمدی پیشنهاد می کردند. امروز جلسه مفید بود و جلسه ای بین سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس برگزار شد.

رضا درویش و یحیی گل محمدی در نشستی خصوصی یک ساعته شرکت کردند و مشکلات و مشکلات این تیم را برای ایجاد اتحاد و همدلی در آستانه بازی های حساس پرسپولیس و البته عبور از مشکلات همیشگی بررسی کردند تا به نوعی بحران را مدیریت کنند. درویش سپس با سه بازیکن پرسپولیس صحبت کرد تا فضای تاریک بین آنها تلطیف شود. علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و مهدی ترابی بازیکنانی بودند که درد و دل خود را با درویش در میان گذاشتند و نکات خود را مورد توجه او قرار دادند.

در عین حال پس از این جلسات و صحبت های طرفین مقرر شد بازیکنان، کادر فنی و تیم مدیریتی باشگاه برای عبور از بحران و پیروزی در بازی شنبه مقابل هواداران و سپس دربی متحد شوند. ، زیرا علیرغم تمام کاستی های فنی و مشکلاتی که از ابتدای فصل وجود داشته است، این تیم می تواند در دو بازی آینده با این کیفیت پیروز شود و به مسیر موفقیت بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا