جلوهای نو از جهاد و ایثار
به گفته خبرگزاری IMNA ، نقش معلم محدود به آموزش و تدریس دانش نیست ، معلمان به عنوان یکی از تأثیرگذارترین عوامل محیطی در آموزش فکری ، اخلاقی ، اجتماعی و عاطفی دانش آموزان ، و می توان از طریق کلاس درس به وجود آورد ، و با تشویق تجربیات جدید ، اجازه می دهد تا تجربیات جدید ، اجازه دهد مدرسه ، به عنوان یک آلفای اختصاصی و فداکاری ، Pasian Persian ، Pasian Persian ، Pasian Persian ، Pasian Thats Thats Thy Alb. مسیر استعداد شکوفایی این مرز.
اخبار فداکاری معلمان هر ساله در نیمه دوم ماه بهار منتشر و مورد توجه قرار می گیرد ، زیرا آنها ستون اساسی سیستم آموزش هستند. اما در این میان ، کار در یک مدیر مناسب و معقول با عشق و محبت ؛ عزت ، عزت ، اخلاق و بشریت به دانش آموزان در خطوط منظم ، حیاط خلوت و راهروهای مدرسه می آموزد و در نهایت منابع انسانی کارآمد و اخلاقی را برای آینده کشور فراهم می کند ، یادآور عشق و محبت و محبت عمیق در کنار علم است.، موضوع گفتار مربوط به ناظم ناظمی هراندی استاو به یک مدیر مدرسه تبدیل شد که درها و دیوارهای آن نیاز به تعمیرات اساسی داشتند. در نتیجه ، او در نقش اجتماعی ظاهر شد و مدرسه را با تکیه بر ظرفیت مردمی بازسازی کرد.
این معلم و مدیر ISFAHAN ، که حدود ۵ سال به عشق دانش آموزان خود ، ۲ کیلومتری از ایسفاهان به Falavarjan سفر کرد تا یک پیشرفت جامع از کودکان ابتدایی در کلاس ایجاد کند و زندگی خود را در مکالمه ای با خبرنگار II تشکیل دهد ، با بیان اینکه تدریس و آموزش این آموزش است. حسنا می گوید: “معلم شغلی نیست ، معلم عشق است ، معلم به زندگی خالص دانش آموز و دانش آموزان خالص دانش آموزان ایمان می آورد و ندای طبیعت را می شنود.”
او معلم را نمونه ای برجسته از خودآزمایی ، فداکاری و عشق بی نهایت به نهال های آینده این مرز و بوم می داند: معلم یک چراغ راهنمایی است که نه تنها درس های علمی ، بلکه درس های زندگی و اخلاق را نیز به دانش آموزان خود می رساند ، زیرا می توانم به دانش آموزانش بیاموزم.
آنها مانند بسیاری از معلمان با سالها کار سخت ، عشق و پشتکار ، توانسته اند آینده ای روشن را برای دانش آموزان و فرزندان میهن اسلامی بسازند و در آموزش و ساختن سازندگان آینده این مرز ، اکنون به عنوان مدیر خودآزمایی و فداکاری معماران ماهر شوند. کلاس در کلاس و محیط مدرسه این ارزش ها را در ذهن دانش آموزان تقویت می کند ، بنابراین ، به عنوان یک معلم و مدیر ، ما نه تنها باید دانش آموزان را به رعایت نظم و اخلاق ترغیب کنیم بلکه این ویژگی ها را نیز نماد می کنیم.
وی تأکید کرد که هیچ چیز جز عشق نمی تواند به مردم در موفقیت در کار خود کمک کند ، من بسیار خوشحالم که امروز در حرفه معلم تحصیل می کنم و سالها در مدارس به دست آورده ام. از ابتدای ورود با هدف بازسازی و بازسازی بدن متناسب با مدرسه ابتدایی خوشحال دختران ، معماری کلاس ها و دفتر معلمان ، نقاشی و نقاشی درها و دیوارهای کلاس و کلاس ، نصب لوازم جانبی تزئینی زیبا ، استفاده از فضاهای سبز مانند باغ و سبز و گلدان های زیبا. مردم و والدین در دستور کار قرار می گیرند.
این مدیر جهادی و فداکاری ادامه می دهد: وقتی همه بچه ها و والدین تغییرات را دیدند ، بسیار خوشحال شدند و مشارکت آنها ، من می خواستم به دانش آموزان بیاموزم که چگونه یک گروه با هم کار می کنند ، بنابراین آنچه آنها به عنوان یک رابطه خوب با دانش آموزان ، معلمان و معلمان انجام می دادند. دوم دستیابی به اهداف آموزش است.
وی خاطرنشان کرد: در طول سال تحصیلی که دانش آموزان و معلمان برای ساعات طولانی در مدارس حضور دارند ، سلامت محیط زیست بسیار مهم است: یکی از مهمترین عوامل در هر محیط آموزشی ، تمیز کردن و تمیز کردن ، علاوه بر تأثیر بسیار زیاد بر سلامتی و ایمنی. آنها به خانه های خود نیز منتقل می شوند ، زیرا دانش آموزان دانش آموزان آینده مدرسه هستند و ما مسئولیت افرادی را که می خواهیم به جامعه تحویل دهیم ، مسئولیت داریم.
ناظمی بازی را یکی از اساسی ترین نیازهای کودکان می داند و می افزاید: از آنجا که بازی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت دانش آموزان ایفا می کند ، ما ایجاد اتاق بازی را در این مدرسه به عنوان یک رویکرد آموزشی جدید اجرا کرده ایم ، زیرا این فعالیت اساسی ابزاری قدرتمند برای یادگیری ، یادگیری ، یادگیری و یادگیری و یادگیری است. آنها درک می کنند ، مشکلات را حل می کنند ، از خلاقیت خود استفاده می کنند و حافظه خود را تقویت می کنند.
وی اظهار داشت که خلاقیت و نوآوری عامل اصلی توسعه برای هر جامعه است: خلاقیت و نوآوری نقطه عطف ثبت اختراعات ، اکتشافات و اکتشافات ارزشمند اندیشه و ذهن انسان است ، بنابراین آزمایشگاه مدرسه به عنوان یک سیستم عملیاتی آموزش ، پرورش تفکر خلاق ، پرورش تفکر خلاق ، آموزش مردم. یک اتاق علمی با تمرکز خلاقیت و نوآوری دانش آموزان و معلمان در مدرسه ایجاد کنید ، زیرا ما به چنین مکانی اعتقاد داریم که قدرت و مهارت ذهنی کودکان تقویت می شود و می تواند ایده های جدیدی برای دستیابی به راه حل های مناسب و واقع گرایانه ایجاد کند.
این مدیر اختصاصی و فداکار ، که روابط خوب ، رضایت و رضایت معلمان و والدین را برای موفقیت دانش آموزان و بهبود کیفیت آموزش مدرسه می داند ، می گوید: من ممکن است در چند ساعت در رئیس مدیریت نبوده ام ، همیشه والدین ، دانش آموز و همکاران بوده ام. سند تحول اساسی و مطالعه همه آموزش و پرورش ، با خودم فکر کردم که چگونه می توانم آن را به روشی ساده و جامع برای دانش آموزان مدارس ابتدایی وارد یک محیط مدرسه و کلاس کنم ، ابتدا با همکاری کارکنان مدرسه در دبستان.
وی گفت: در مرحله بعد ، من وارد هر یک از کلاس های مدرسه شدم و به اصطلاح ساده شش حوزه آموزشی را برای دانش آموزان توضیح دادم ، از آنها خواستم زنگ های اوقات فراغت نصب شده در سالن را بخوانند و هر آنچه را که می توانند برای معلم و کلاسهای درس توضیح دهند ، و سپس آن را به یک زنگ کوتاه تبدیل کنند.
ناظمی ادامه می دهد: از این نظر ، زمینه های آموزش برای یادگیری بهتر دانش آموزان ساده شده است که در زمینه عبادت ، اعتقاد و اخلاق برای دانش آموزان ، ما توضیح داده ایم که این منطقه مربوط به دین و ارتباط با خالق وجود ، قرآن است. مواردی در این زمینه وجود دارد که بدین ترتیب سایر مناطق سیاسی و اجتماعی ، بیولوژیکی و حرفه ای ، مناطق اقتصادی و فناوری و هنری و زیبایی شناسی کودکانه را نشان و توصیف می کند.
وی خاطرنشان می کند: من معتقدم که سالها در زمینه آموزش ، دعاهای والدین من راه من بوده است ، بنابراین من سعی می کنم برای راهنمایی ، تکامل ، آموزش و آموزش دانش آموزان در این مرز و مهمترین ، به دلیل مهمترین آموزش ، تلاش کنم. من از خدا می خواهم که با خانواده ، خانواده و دانش آموزانم خوب عمل کند و البته هر کاری که انجام می دهیم نتیجه آینده را می بینیم.
همه معلمان قابل ستایش هستند ، اما معلمان داوطلب ، فداکار و جهادی جایگاه ویژه ای بین افراد و دانش آموزان دارند زیرا می دانند که کار و فداکاری بیشتر برای توسعه آموزش لازم است و یک معلم یکی از مقدس ترین شغل هایی است که به نظر می رسد صبر ، صبر ، خودآگاهی و خودآگاهی است.