اخبار اقتصاد ایران

جلوگیری از سرقت منازل و باغ و ویلا با فنس الکتریکی

در این مقاله سعی شده است به تمامی سوالات در خصوص نرده برقی چیست پاسخ جامع داده شود. حصار برقی مانعی است که از شوک الکتریکی برای جلوگیری از عبور افراد یا حیوانات از مرز استفاده می کند. از نرده برقی از آنها برای حفاظت از باغ ها، ویلاها، مجتمع های مسکونی، کارخانه ها، باغ وحش ها و سافاری ها و همچنین مزارع کشاورزی استفاده می شود. شایان ذکر است که از نرده های ضد ضربه برای محافظت از مناطق با امنیت بالا مانند تاسیسات نظامی یا زندان ها نیز استفاده می شود.

حصار برقی کشنده است یا خیر؟

اگرچه ایده شوک توسط نرده برقی ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما توجه داشته باشید که این یک تجربه کشنده یا برق گرفتگی نیست. ولتاژی که از طریق فنس ضربه ای به فرد درگیر منتقل می شود اساساً به گونه ای است که از طریق سیستم فنس برقی یک شوک بسیار دردناک به فرد درگیر وارد می شود.

آیا حصار برقی به مجوز خاصی نیاز دارد؟

همانطور که گفته شد نرده برقی برای محافظت از احتمال و جلوگیری از سرقت تعبیه شده است و خطر جدی برای فرد درگیر نخواهد داشت. سیستم فنس برقی با فرمول های پزشکی طراحی شده و شوک از سطح پوست عبور نمی کند و وارد عضلات داخلی نمی شود. علاوه بر این حصار اسپارا برند شرکت ایمن حصار پویا با بیش از ۱۸ سال سابقه با بیش از ۴۰۰ پروژه اجرا شده در وزارتخانه های نفت، نیرو و سایر سازمان ها فعالیت داشته است. تمامی استانداردها و مجوزهای بین المللی مورد نیاز در داخل ایران توسط این شرکت دریافت شده است و نیازی به اخذ مجوز جداگانه نیست.

کاربرد نرده برقی

۱. برای حفاظت باغ و ویلا

۲. برای کارگاه ها و انبارهای کوچک

۳. برای کارخانه ها و تاسیسات

۴. ویژه حیات وحش و مزارع دام

منبع تغذیه نرده برقی چیست؟

از آنجایی که حصار برقی باعث انتقال برق گرفتگی می شود، برای بهره مندی از توان مصرفی و انرژی مورد نیاز آنالایزر، باید به منبع برقی که می تواند برق شهری یا پنل خورشیدی باشد متصل شود.

حصار برقی چیست؟

نرده برقی چه مزایا و معایبی دارد؟

مزایای حصار ضربه ای

برخی از مزایای نصب حصار حصار این است که برای شروع، یک عامل بازدارنده امنیتی عالی در برابر سرقت، خرابکاری و تجاوز به آن است. همچنین به دلیل ساختار مواد سبک تر، ساخت و نگهداری آنها بسیار آسان است. یکی دیگر از مزایای بزرگ نرده های برقی این است که چندین سال عمر می کنند و نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی ندارند

حصار برقی مانع از دسترسی مزاحمان احتمالی به ملک شما می شود و به عنوان یک مانع فیزیکی و ترسناک در راه آنها عمل می کند.

اگر شخصی با وجود برق گرفتگی بخواهد از حصار برقی عبور کند، گزینه های امنیتی بالا مانند آلارم محیطی (آژیر و پروژکتور و پیامک ارسال تا ۸ شماره فعال می شود) و صاحب آن مطلع می شود و حضور متجاوز را تشخیص می دهد.

سیم های حصار برقی از کربن گالوانیزه گرم ساخته شده اند و پایه های نرده برقی نیز گالوانیزه گرم هستند. به این معنی که سیستم فنس برقی در شرایط آب و هوایی مختلف از جمله خشک، معتدل، گرم و سرد قابل نصب بوده و در زمان بارندگی و طوفان هیچ گونه اختلالی در سیستم ایجاد نمی شود.

مردم فکر می کنند قیمت نرده برقی بسیار بیشتر از سایر حفاظ هاست، در صورتی که این تفکر اشتباه باشد و با توجه به قیمت بالای آهن نرده برقی نسبت به سایر موارد به صرفه تر است.

حصار برقی چیست؟

معایب حصار ضربه ای

یکی از معایب عمده نصب حصار برقی این است که باید به طور مداوم پوشش گیاهی اطراف را بررسی کنید. اگر درختان و چمن ها به درستی کوتاه نشده باشند، می تواند باعث هشدار کاذب شود.

از آنجایی که حصار برقی با برق شهری یا پنل های خورشیدی کار می کند، در صورت قطع برق به هر نحوی، سیستم به طور کامل از کار می افتد. البته لازم به ذکر است که فنس برقی اسپارا مجهز به باتری بک آپ ۱۰ ساعته می باشد. در صورت قطع برق، سیستم به کار خود ادامه می دهد و قطعی برق از طریق پیامک به مالکان اطلاع داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا