اخبار اقتصاد ایران

جمع آوری تیربرق های مزاحم رشت در یک بازه زمانی ۴۵ روزه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با توجه به برخی عقب‌نشینی‌ها در حوزه ساخت و ساز، شاهد وجود این تیرهای برق هستیم و در تلاش هستیم ظرف مدت ۴۵ روز تیرهای برق مزاحم را در ۳۰ نقطه رشت جمع‌آوری کنیم. .

ایران تحلیل، مدیرعامل توزیع برق گیلان با حضور در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورا از عملکرد مجموعه مدیریت شهری رشت قدردانی کرد و گفت: اخیرا شاهد تعاملات بسیار خوبی بین شهرداری بوده ایم. و شرکت توزیع نیروی برق گیلان و قطعا نوع خدمات و امکانات ارائه شده توسط شرکت توزیع برق مستقیماً بر زندگی شهروندان رشت تأثیر می گذارد و میزان تعامل و هماهنگی مجموعه مدیریت شهری رشت با شرکت توزیع نیروی برق گیلان. در پیشبرد اهداف بسیار موثر است.
مسعود صادقی خمامی با قدردانی از این دعوت افزود: از کارگنیا رئیس شورای شهر رشت بابت این دعوت کمال تشکر را دارم و امیدواریم این جلسات با هدف تسریع در امور ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه تاخیرهای تاریخی در گیلان وجود دارد، افزود: نمی توان منکر فرسودگی بخشی از شبکه های توزیع برق گیلان به دلیل شرایط جوی شد و در این زمینه با چالش مواجه هستیم.
مدیر عامل توزیع برق گیلان به سخنان رئیس شورای شهر رشت درباره وجود تیر وی به برق آشفته معابر و کوچه های عمومی این شهرستان اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نظر رتبه و تعداد مشترک پنجمین شرکت توزیع برق کشور است اما از نظر شرایط مساعدی نداریم. از درآمد
صادقی با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد از مشترکان برق گیلان را خانوارها تشکیل می دهند، افزود: بزرگترین شبکه برق ضعیف کشور در گیلان است و به دلیل امنیت ذاتی گیلان و مدل های توزیع، حدود بیست هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف در سطح کشور داریم. استان.”
وی با اشاره به اینکه گیلان بیشتر مشترکان برق داخلی دارد، گفت: دو میلیون تومان از حق انشعاب دریافت می کنیم و در عوض ۱۶ میلیون تومان برای تحویل برق به مشترکان از سازمان دریافت می شود.
مدیر عامل توزیع برق گیلان با تاکید بر اینکه افتخار خدمت به مردم فهیم گیلان را داریم افزود: مفتخریم که تمام روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند.
صادقی به وجود تیرهای برق مزاحم در برخی از جاده های رشت اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی عقب نشینی ها در زمینه ساخت و ساز، شاهد حضور این تیرهای برق هستیم و در حال حاضر فرصت ویژه ای برای تعویض سیم های کابل ایجاد شده است. با این اقدام امکان انصراف وجود دارد و از مدیریت برق رشت تقاضا دارم با کمک شورا و شهرداری رشت با هدف حفظ ایمنی و سلامت مردم این موضوع را در اسرع وقت در دستور کار قرار دهد. .
وی با اشاره به وضعیت روشنایی معابر در رشت تصریح کرد: در رشت زندگی شبانه وجود دارد و تلاش می کنیم در این ساعات خاص نورپردازی معابر این شهر را تنظیم کنیم و با توجه به اینکه صرفه جویی در مصرف انرژی نیز امری است. توجه به اهمیت جاده ها در رابطه با این موضوع مهم است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه امیدواریم در بهبود وضعیت توزیع برق موفق باشیم، گفت: با همکاری گروه مدیریت شهری رشت برای رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر تلاش می کنیم.
صادقی با اشاره به اینکه با همکاری شورا و شهرداری رشت با مجتمع توزیع برق در بهره وری زمانی ۴۵ روزه مشکلات منطقه رفع خواهد شد. تیر ما در برابر برق مزاحم اقدام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا