ترندهای روز

جمله عجیب کارشناس زن جنجالی درباره گشت ارشاد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شاید همه منصوره معصومی اصل را با جمله معروف «مملکت برای حزب اللهی ها» بشناسند. او می گوید اصلاح طلبان به دنبال سوء استفاده از موضوع زنان هستند.

او می گوید فضایل اخلاقی زنان در همه کشورها محترم است، اما در ایران مورد تمسخر مخالفان نظام قرار می گیرند.

اظهارات عجیب کارشناس زن جنجالی درباره گشت ارشاد

معصومی عسل می افزاید برخلاف آنچه منتقدان می گویند، چیزی به نام گشت ارشاد در ایران وجود ندارد و پرداختن به موضوع حجاب بسیار نرم و زینتی است.

این فعال حوزه زنان در پاسخ به افرادی که مدعی فعالیت در گشت ارشاد هستند، می گوید: آیا واقعاً به موضوع «حجاب» در چارچوب تعریف شده عمل شده است و اصلاً این موضوع در دولت آقای رئیسی وجود داشته است؟

وی ادامه می دهد: در نیویورک سه زن به دلیل پوشیدن ساپورت محکم اجازه سوار شدن به هواپیما را نداشتند، آیا در ایران این اتفاق می افتد؟

معصومی می گوید: علت فتنه زندگی آزادی چه بود؟ در موردی که نزدیک به ۱۰۰ کارشناس علت مرگ را بیماری مادرزادی اعلام کردند، چه تهمت هایی به دولت زده شد.

این فعال حوزه زنان می افزاید: آقای مدزیکیان بارها تاکید کردند که می فهمند که نمی فهمند. با این حال آیا صلاحیت اظهار نظر در مورد عظمت زن را دارند؟

وی تصریح می کند: اگر پزشکان رئیس جمهور شوند، تمام فضایل اخلاقی که یک فرد بی دین و سکولار به آن احترام می گذارد، فراموش می شود. او اعتراف می کند که فضایل فراموش خواهد شد.

معصومی ادامه می دهد: زمانی که من رئیس کمیسیون امور بانوان استانداری کرج بودم، فرمانداری افتخار می کرد که خانمی در استان محل خدمتش راننده کامیون بوده است.

این فعال در امور بانوان نیز در خاتمه می گوید: نحوه اجرای هر فضیلت اخلاقی باید رصد شود، گاهی ممکن است این نظارت به صورت گشت ارشاد باشد، البته قبل از اجرا باید بررسی و سپس اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا